Pages

Sweden 1/11/10

Nonii. Reedel sõitsime siis Rootsi ja esimesel päeval kohe šoppasime elu eest:D
Võistlused algasid kahjuks selle jubeda kondivaluga. Aigar andis valuvaigistit aga see ka ei aidanud. No alagrupiga oli mul lihtsalnii vedanud, et ma võitsin selle ära. Järgmises ringis sain kolmandas geimis pähe 21:19,  ikka väga napp oli. Paaris kaotasime teises ringis. Niiet ei olnud just kõige õnnestunum võistlus ja ajasin oma vigastust sada korda hullemaks..
Sealt alates hakkas mul ikka täiega viltu vedama. Õhtul mängisime mingit ajuvaba reaktsioonimängu kaartidega ja tegime nii et kaotaja peab hommikul toore muna ära sööma. Huvitav küll, kes kaotas:D Muidugi mina.  Pärast hommikusööki oli siis suht rõve olla, aga vähemalt ma polnud ainuke kes pidi mingit jura sööma, Mirjam pidi jooma klaasi apelsinimahla ja piima segu (mis tegelikult ei tundunudki üldse nii halb) ja Helen pidi sööma lihtsalt puhast pasteeti.
Siis läksime Kristini mängu vaatama ja šoppama. Mõnusalt asju sain, nii lahe. Nägime retsilt ilusaid saapaid ja kingi ka igal pool. Sõime ja siis hakkasime sadama poole sõitma. Laevas hakkasime kohe oma kaartidega pihta jälle. Kaotaja pidi jooma pudelitäie vett lihtsalt järjest ära, no ma kaotasin, mõtlesin et suva, pole midagi hullu. Ja nüüd see nõme osa ... Ma jõin kuidagi nii et mul tõmbas ülahuule juurest täiega vaakumisse, aga ma pidin ju järjest jooma, ma ei tohtinud suud sealt pudeli küljest ära võtta. Lõpuks mul oli juba nii valus, et lubati korraks pudel ära võtta :D  Ja no braavo, mu mokk läks nagu SINISEKS. Seal on nagu väga kole sinakaslilla laik. Nagu tõsiselt ikka päris õudne. Ma taha kooli homme :D  Kohutav, proovisin, aga meik ei aita ka midagi. Teistel vähemalt nalja kui palju :D

2 comments:

JUST SEE © 2014