Pages

28/12/10

Tahaks nii väga midagi selle punasega teha, aga ma ei tea kas ma julgen.

Ja tsiteeriks ülihead raamatut ,,Nullpunkt", selle lugemine tegi kohe tuju heaks.
Mis mu elus hetkel head on ?
1)Ma ei ole näiteks pime.
2)Ma ei pea iga päev sööma kahte ämbritäit sitta.
3)Mul on kaks kätt ja kaks jalga.
4)Ma ei ole üle keha kärnas.
5)Ma ei kihele kogu aeg.
6)Ma ei ela, suur ork perses.
7)Ma ei pea enda vanaema varbaküüsi sööma.
8)Ma ei ole oliiv.
9)Mu kodumaal ei ole sõda.
10)Ma ei ole stabiilselt näljas.
11)Ma ei ole kääbus.
12)Suur metsloom ei ole proovinud mu nägu ära süüa.
13)Ma ei ela koopas.
14)Ma ei pea kellegi kust jooma.
15)Ma ei ole albiino ega kiilakas.
16)Mul ei ole kahvlit kõhus.
17)Ma ei pea kogu aeg lõpmata palju soola sööma.
18)Mul ei ole janu.
19)Ma ei kuule enda kõrvades igavest karjet.

7 comments:

  1. happy xmas

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Thank you for the comment! those cupcakes look yummy!

    Would you like to follow my blog?

    http://moulinfrock.blogspot.com/

    Happy holidays!

    ReplyDelete
  3. What color hair dye are you going to use?

    www.baublesandbangles.blogspot.com

    -Stephanie

    ReplyDelete
  4. your earrings look so dainty and pretty!


    xx
    heyrocketgirl

    ReplyDelete
  5. sbot- I used blonde & red both, you are going to see the result in the next post ;)

    ReplyDelete
  6. Vahva blogi :)

    piiluksid äkki minu oma ka
    http://www.fashionismypassionblog.blogspot.com/

    :) :) :)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014