Pages

I ♥

1. Ma armastan seda, kui ilmad soojemaks hakkavad minema.
2. Ma armastan reisimist.
3. Ma armastan uute riiete ja jalanõude saamist.
4. Ma armastan sõnumeid.
5. Ma armastan naermist, nii et pärast kõhulihased valusad on.
6. Ma armastan seda, kui tunnid vahel ära jäävad.
7. Ma armastan välisvõistluste ajal hotellis ööbimist.
8. Ma armastan pärast rasket koolinädalat õhtuid, kui sul pole mitte ühtegi kohustust.
9. Ma armastan punaseid, pikki ja lokkis juukseid.
10. Ma armastan jäätist. Väga.
11.Ma armastan seda, kui keegi mulle oma viimase nätsu annab.
12. Ma armastan uusi häid laule avastada.
13. Ma armastan oma vanemaid ja sõpru (kuigi see on päris loogiline, aga võib ju ära mainida).
14. Ma armastan vaadata inimesi, kes käivad teistmoodi riides.
15. Ma armastan kingitusi saada (palju parem tunne, kui ise endale midagi poest ostad).
16. Ma armastan irooniat.
17. Ma armastan bussiga sõita, kui mul on klapid ja ma saan istuda.
18. Ma armastan prantsuse ja briti inglise keelt kuulata.
19. Ma armastan suuri sõrmuseid.
20. Ma armastan küpsetamist, kui ma olen üksi kodus.
21. Ma armastan ekoolist heade hinnete leidmist.
22. Ma armastan sushit.
23. Ma armastan rannas võrkpalli mängida ja ujuda.
24. Ma armastan huvitavate sõnadega laule.
25. Ma armastan telekast iluuisutamist ja tennist vaadata.
26. Ma armastan seda tunnet, kui sa talvel lõdisedes lõpuks sooja koju jõuad.
27. Ma armastan nägusid teha ja siis ise nende üle naerda.
28. Ma armastan tunni ajal piniseda ja häälitsusi teha, kui mul igav on (very mature, jah).
29. Ma armastan seda, kui koolis ei pea koolivormi kandma.
30. Ma armastan klassiga teatris käia.
31. Ma armastan kõrge kontsaga kingi, aga mitte nendega käimist.
32. Ma armastan oma tuppa minna, kui see on korras.
33. Ma armastan lugeda päevi mingi teatud sündmuseni.
34. Ma armastan inimesi, kes ei räägi teistest halvasti.
35. Ma armastan karvaseid ja pehmeid valgeid vaipu.
36. Ma armastan lahedaid tatoveeringuid, aga endale ma arvatavasti kunagi ei tee.
37. Ma armastan ärgata, kui päike juba paistab.
38. Ma armastan riiete puhul vana head musta. Mis on igav.
39. Ma armastan veerandilõppe, kui tunnis ainult mängitakse ja muud jura tehakse.
40. Ma armastan, et ma armastan nii paljusid asju ja ma ei jõua siia rohkem lihtsalt kirjutada !

4 comments:

  1. utterly love all these images...its soo me!!

    http://donotshoeme.blogspot.com/

    follow if u like what u see?

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Gorgeous photos. Love your blog.

    Check out my blog if you've got time and feel like it. It would mean a lot.
    Karoline Kalvo

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014