Pages

Some stuff from London

See triibuline pluus ja see sõrmus <3 p="">

12 comments:

  1. Pead käsi kreemitama..vanur selline..:)

    ReplyDelete
  2. Oled ilmselt inimene, keda ma hetkel kõige rohkem kadestan..esiteks sellepärast, et sul on lõpukleit juba täiesti olemas( tekkis küsimus, kas oled ema valitud kleidiga rahul ja kas sobis valatult :)? ), sa said palju ilusaid asju ning sa saad minna Taisse, mis on supeeer!!!!

    ReplyDelete
  3. need kõik asjad on lihtsalt megad ! :)

    ReplyDelete
  4. Reili - olen vägaa rahul selle kleidiga mis ema valis, ta üritas mulle võimalikult täpselt seda kleiti kirjeldada ka et ma kindel oleks et see on just see õige. Ema õmbleb seda ainult natukene lühemaks, aga muidu sobis küll valatult jep :)
    Ja aitäh teistele ;)

    ReplyDelete
  5. I love leggings/pants and accessorize **
    Follow me if you like ♥

    ReplyDelete
  6. sa taisse? ohohh, kauaks ja mis seal ? :)

    ReplyDelete
  7. What a lovely shoes!
    And amazing jeans.

    ReplyDelete
  8. preili : jap, ma vaheajal perega taisse puhkama :))

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014