Pages

THAILAND vol 2

Hiljem on küll raske kirjutada, aga ma proovin midagi meelde tuletada:)
Reis algas siis lennuga Soome, seal lennujaamas ootasime mõned tunnikesed ja siis saime Tai lennuki peale. Peale meie oli seal ainult mingi 10 inimest, kuidagi õudne oli nii suures aga tühjas lennukis olla :D
Lend kestis 11 tundi aga see läks õnneks üsna kiirelt. Lennukist välja minnes pahvatas kuum õhk täiega näkku, seal oli hoopis teistmoodi kui Egiptuses. Õhk oli täiega niiske ja selline ... paks. Ikka tõeline troopika tunne.
Sõitsime hotelli, seal läksime muidugi mõista kohe ujuma ja päevitama:D Õhtul alustasime nende super restoranide avastamist, mis meie hotellirajoonis olid.
Üks päev sõime kuskil kalarestoranis ja kui söödud & arve tellitud oli, siis tõi üks tädi mu ette kausi vee ja laimiga. Ma olin kergelt segaduses, mõtlesin et kas see on mingi magustoit, või jook mida neil on siin traditsioon juua? Vaatasin emale isale otsa ja mõtlesin et ma siis igaksjuhuks proovin seda asja, äkki ebaviisakas muidu. Siis naine hakkas pead raputama ja näitas, et ei-ei, see on ju käte pesemiseks. No ikka väga mark oli :D Siis ta võttis ise need laimitükid ja hakkas mu käsi pesema -vot see oli imelik tunne. Kogu perel pesti käed ära ja siis anti veel mingit jasmiiniteed juua. Ikka väga veidralt.. uhke? tunne oli seal istuda. Uhke ei ole õige sõna, aga you know what i mean kui keegi tuleb ja peseb sinu eest su käed ära.
Reisi jooksul käisime vennaga peaaegu iga päev tennist mängimas (kuigi sellise palavusega oli see pääris hull) ja paar korda käisime jõusaalis ka. Igasugused teistmoodi masinad olid seal :)
Eelviimasel päeval avastasin kahjuks, et mul on palavik. Pikutasin päev otsa voodis ja jõin Goldrexi, viimane päev läks ka samamoodi:( Aga kokkuvõttes oli ikkagi super mõnus reis ja Tai oli hoopis eksootilisem ja huvitavama kultuuriga, kui Egiptus (:

2 comments:

  1. awesome shots, you look fabulous
    make me miss the summer even more! :)





    LA

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014