Pages

LÕPETAMINE

Eile oli siis üks toredamaid päevi mu elus ma arvan. Hommik algas juba varakult kohviga, ema tegi soengu ja meigi. Siis unustasin ennast ära ja natuke enne väljaminekut läks jälle kiireks, riiete ja sukkade ja ema riiete ja mille kõigega veel. Istusime lõpuks siis autosse, kõhus mõnusalt keeras.
Kui kooli jõudsime, nägin kohe et kõik olid niiiiiiiiii ilusad. Nii äge oli näha kõiki nii sätituna ja teistmoodi. Klassis proovisime laulu, jutustasime ja siis oligi kell 11. Mina ja Tõnis olime esimesed, kes meie klassist saali astusid. Õnneks oma kontsadega käna ei käinud ega ei koperdanud, success. See hetk oli nii hea, kui me lõpuks toolideni jõudsime. Jalad olid nõrgad veits, sai istuda.
Kiituskirjalised said oma tunnistused esimesena. Õnneks Köst ja Brenda said enne mind, nii et sain nende järgi vaadata, mida teha tuleb. Kui mu nimi öeldi, oli küll ikka päris hea närv sees. Vedasin ennast kuidagi direktori juurde, surusin tal kätt, kallistasin klassijuhatajat. Siis pidin veel ootama, kuni vanemad mu kõrvale kutsuti ja neile tänukirjad anti. Õde tuli koos nendega, lolol.
Kui see kõige õudsam osa tehtud sai, oli ülimõnus seal edasi istuda. Sai vaadata kõikide kleite, kingi, kõnnakut jms. Jällegi- kõik olid megailusad!
Pärast aktust läksin õue, kus sain oma nunnudelt lilli ja kingitusi. Suur-suur-suur aitäh, et te tulla viitsisite:)! Tegime pilte ja siis sööklasse, kus saime aastaraamatud, mis on reaalselt kõige nunnumad asjad maailmas. Minu kohta kirjutati ikka paar nii ilusat asja, et pisar tahtis silma tulla. Megamegameganunnu!
Pärast seda läksime vanemate ja sugulastega restorani, kus ma terve aeg ainult aastaraamatut lugesin. Sõin magustoitu ja siis ruttu koju, et lõpupeoks riided vahetada ja asjad kaasa pakkida. Kuna see päev oli lihtsalt nii tore, siis seda ei anna ühes postituses ära kirjeldada, ehk homme panen pilte lõpupeost ja räägin sellest ka:))

3 comments:

  1. Wow, mega ilus kleit! Näed hea välja :)
    Ning eelviimane pilt on nagu mingi kaader kuskilt filmist!

    ReplyDelete
  2. kõige fotogeenilisem, üliüli ilus oled :)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014