Pages

ME & MYSELF & I

 1. Mul on noorem vend ja noorem õde. Mulle meeldib neid mõlemaid kiusata.
2. Tahaks täiega rohelisi silmi.
3. Mu lemmik sari on 'Meeleheitel koduperenaised'.
4. Ma oskan paremat silma pilgutada, aga vasakut ei oska. Siis läheb parem silm ka kinni.
5. Ma võin youtubest päev läbi 'So you think you can dance' videosid vaadata.
 6. Ma armastan üksi kodus olla. Mitte sellepärast, et pidu teha, aga lihtsalt niisama.
7. Mind täiega häirivad kurjad poemüüjad. Teevad tuju endal ka halvaks.
8. Mind ajab nutma, kui keegi teine nutab. Aga mitte filmis/raamatus.
9. Mul läheb iga päev bussidega sõitmisele mitu tundi, kuna ma elan Nõmmel ja trennis käin Viimsis ja enamus sõbrannad elavad kas Mustamäel või linnas.
10.Ma ei saa magama jääda, kui ma tean, et toas on ämblik. Või kui ma kuulen sääsepininat.
 11.Mulle meeldib aeglaselt süüa.
12.Mulle ei sobi põhimõtteliselt ühedki päikeseprillid.
13.Ma vihkan minna facebooki, kui ma pole seal nädal aega käinud, nt reisil olnud vms. Liiga palju uut infot.
14.Kui ma pean teatud kellaajal ärkama, siis mul on hommikuti jube uni. Kui mul pole põhjust vara ärgata, siis olen megavara üleval.
15.Mulle meeldib joosta, aga ainult üksi. Vihkan võidu peale ja aja peale jooksmist.
 16. Ma armastan küpsetada ainult magusaid asju. Ja mulle meeldib süüa asju, mis teen, enamasti ainult ise, kuna ma kardan et need teistele ei maitse.
17.Ma ei suuda magama jääda kui ma kuulen kella tiksumist. Ma hakkan lugema, mitu korda kell tiksub.
18.Ma ei joo niisama õunamahla, ainult jäätisekokteili sees.
19.Kui mõni blogi mulle huvi pakkuma hakkab, siis ma võin selle kasvõi algusest lõpuni läbi lugeda.
20.On päevi, kus ma ei raatsi absoluutselt raha raisata, aga vahepeal ma mõtlen, et jumala suva ja ostan kõike mis meeldib.
 21.Ma olen täielik koerainimene. Mul pole elu sees ühtegi kassi olnud ja ma arvan, et ei tule ka.
22.Paljud, kes mind ei tunne, arvavad et ma olen hästi vaikne tüdruk. Phäääh!
23.Ma naeran alati siis kui naerda ei tohi. Nt tunni ajal, tõsistel vestlustel kellegagi...
24. Mulle ei meeldi ennast poole päeva pealt peeglist näha. Siis ma ehmatan ära, et kas ma olen terve päev selline välja näinud...
25.Kontsadega pilte teha ja kontsadest pilte vaadata on äge, aga nendega väljas käia on nõme.
26.Ma vihkan nõude pesemist, mida ma ise ei kasutanud.
27.Mul tuleb vahel harva hull koristamistuju. Siis ma võtan kõik riided kappidest välja ja mõtlen et hakkan nüüd koristama ja siis läheb tuju ära.
28.Mul on imelik tunne, kui ma räägin kellegagi ja ma pean vaatama allapoole. Peaegu kõik mu sõbrad on minust mõnusalt pikemad ja ma olen harjunud üles vaatama.
29.Ma unustan täiesti ära, et mul on selline asi nagu meil. Ma vaatan seda üliharva ja see ajab mu treenerit närvi.
30.Ma hakkan juba augustikuu algusest põdema, et ma ei taha kooli minna.
31.Suitsetamine on üks imelik asi. Mul ei ole mingi ' õõ vihkan tüdrukuid kes suitsetavad ' aga veits kole on see küll. Samas miks see on parem, kui poisid suitsetavad? Üleüldse mõttetu asi minu arust. Rikub tervist ja maksab palju. Ainult piltide peal on ilus vaadata.
32.Ma tahaksin täiega sulgpalli kõrvalt tantsimas käia, aga ma ei jõua.
33.Ma vihkan kui ma jään enne mingit kauaoodatud ja toredat sündmust haigeks. See on üks rõvedamaid tundeid üldse.
34.Arbuus, melon ja jäätis on kolm asja mis on suvel täiesti elu.
35.Ma kardan suht kõiki mehi, keda ma üksi olles näen. Ma põen üle ja mõtlen et nende ainus eesmärk on mind pantvangi võtta ja midaiganes veel.
* Tähed öüõõõõõõüöüääääääääõüöõöõÜöüüüäÕÕÄÄÖüü on põhilised, kui ma olen närvis.

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014