Pages

BRO

Eile oli täitsa hea päev. Hommikul kell 10 jälle eratrenn, suht kiirelt läks õnneks. Siis sõime ja olime Mario juures, kella neljaks läksime Lasnamäele kergejõustikusse. Jooksime jälle 12 ringi jooksu, aeg tuli peaaegu et minuti võrra parem kui eelmine kord. See pole loogiline. Ma kahtlustan, et Aigaril läks lugemine sassi ja me jooksime ühe ringi vähem.
Pärast trenni saime linnas Mammu ja Briksuga kokku, ostsime süüa, läksime natukeseks skeiti piiluma ja siis minu juurde. Tegime banaani-šokolaadimuffineid, ebareaalne kui head need tulid :)Olime saunas, basseinis ja vaatasime häid saateid, mõnsa :)

7 comments:

  1. mis skeit see on ? näeb välja nagu ilmarise...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. oooh, ise käin ka seal muuseas päris tihti. miks sa viimsist nõmmele sõidad selleks ? :D ja kellega seal suhtled? :)

    ReplyDelete
  4. heheh, miks ma peaks viimsist nõmmele sõitma selleks? ma elan selle pargi kõrval põhimõtteliselt :D jaa no kõige rohkem tean sealt tõnist ja karli ;) ja sinaa ? :D

    ReplyDelete
  5. aaa,wuuut :D:D:D haha, ma mõtlesin et sa elad viimsis. ma tõesti ei tea miks. aga kui sa mingi video postitasid, mõtlesin et äkki elad nõmmel aga jah.. :D ma elan ka pargile väga lähedal :D
    no ma tean ikka paljusi seal :D samal õhtul ma käisin sealt mööda ka, siis nad karjusid mu nime, aga ma ei tea kas sa olid siis ikka seal või ei. see oli mingi kella 20-21 paiku :D

    ReplyDelete
  6. haha midapekkii ma olin seal mingi 20-20.40 :D:D ja ma küll tähele ei pand, et kedagi oleks hüütud, aga no võibolla olin niisama hajevil :D naljakas, selline kokkusattumus:D

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014