Pages

REBASTE RISTIMINE & REBASTE ÕHTU & REBASTE PIDU

Nüüd on mul teile lihtsalt liiga palju kirjutada ja pilte näidata, et paha hakkab. Aga no eks ma üritan lühidalt teha. Neljapäeva hommikul pidi kell 7.15 koolis olema, üleni kollases, prügikotiga ja ilma meigita. Läksime võimlasse, soditi meie nägusid, kleebiti selja taha sildid ja umbes pooled pidid tegema ülimat rõvedust.. Tampoonist tomatimahla välja imema. Kui ma praegu selle peale mõtlen, siis mul tuleb üles. Päriselt ka. Väga rõve oli.
Siis olid ajalugu, keemia ja siis võimlasse kogu kooli ette lolli mängima. Pidime tegema mingit takistusrada, mis lõppes ümber posti kümne ringi tegemisega ja siis lasti hunnik vahukoort suhu. Väga mõnus.
Siis tuli vene keel, kus me terve tund lolle pilte tegime ja lauamänge mängisime.
Siis esitasime aulas laulu 'Nii kuum'. Ülejäänud päev oli suht lambine, mängisime veel mingit porgandikorjamise mängu kus meie klassil just eriti hästi ei läinud.
Pärast kooli läksime Merkaga minu juurde, vahetasime riided ja kella kuueks kooli tagasi, rebaste õhtule.
Õhtul esitasime uuesti oma laulud, vaatasime ja esitasime ka näidendeid. Pärast olid igast viktoriinid ja naljakad mängud, suht tüüpilised nagu igal kooli üritusel. Aga lõbus oli. Siis käisime veel geograafia õpetajat lunimas, et ta meile järgmisel päeval tööd ei teeks. Ta ütles, et peame ta siis hästi ära ostma.
Järgmisel päeval viisime talle korvitäie muffineid ja laulsime 'kallis geograafia õpetaja, palun ärge tehke tööd' taolist laulu. Kõik toimis, töö lükkasime edasi. Great success:D
Õhtul oli tore pidu ja sellega päev lõppeski (:

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014