Pages

If you didn't hear it with your own ears or see it with your own eyes, don't share it with your big mouth

Nonii. Eile oli siis see suht õudne päev. Esimesed paar tundi olin niisama koolis, enne inglise keelt läksid käed mingi megakülmaks. Tegelikult mul on kogu aeg võrreldes teistega väga külmad käed, aga siis läksid nagu eriti. Mingid rõvedad sinised olid ka. Pärast inglise keelt läksin kooliarsti juurde, ta ütles et see pole normaalne ja läks suht ähmi täis. Mõõtis mul vererõhku ja pulssi, pulss oli 45.. Ta ütles, et see on väga madal ja normaalne oleks umbes 70 ringis. Siis ta helistas perearstile, pani kohe aja kirja. Kabinetis hakkas mul mingi väga uimane tunne ja kui ma geograafia õpetajaga rääkima läksin, et ma järeltöösse tulla ei saa, kadus tasakaal täitsa ära ja pilt läks suht mustaks. Päris vastik.
Igatahes kooli tuldi mulle järele ja sain autoga perearstile. Seal ohhetati ja ahhetati jälle seda, et mu käed on nii külmad ja öeldi, et ma koolis kasvõi kindaid kannaks, muidu võib juhtuda et ma mingi hetk ei tunnegi oma käsi eriti. Kandsingi täna, natuke naljakas oli aga soojem vähemalt :)
Arsti juures tehti mulle veel vereanalüüs ja EKG ehk mingi südameuuring, siis kuulati südant ja pärast sain saatelehelt lugeda, et mul on mingid imelikud kahinad südames. Creepy. Siis saadeti veel Mustamäe Regionaalhaiglasse kopsuröntgenisse ja siis lõpuks sain koju. Kuna enam paha olla ei olnud, siis läksin trenni ka.
Täna olid vastikud tunnid ja vastik eratrenn. Pärast trenni ma olin lihtsalt reaalne loivar. Ma pidin ikka väga palju pingutama, et ma ennast bussi peale suudaks vedada. Vähemalt on see õudne päev nüüd läbi, sõin oma Ben&Jerry'se lõpuni ja homme viimane ja natuke kergem päev koolis :)

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014