Pages

Promises

Tsiteeriks oma eelmise aasta lubadusi :
Minu uue aasta (2011) lubadused :
* õpin rängalt, üritan kiituskirja saada :D
* üritan oma tuba rohkem korras hoida
* teen hästipaljupalju trenni, niipalju kui tervis lubab
* ei tarbi alkoholi (võin teha mõne erandi :D)
* ei tarbi nikotiinitooteid
* saan venna ja õega paremini läbi
* ei raiska raha lollide asjade peale


Nonii. Esimene lubadus on väga edukalt täide viidud, lõpetasin kiituskirjaga :))
Teine lubadus. See toa korras hoidmine... nooo ma ei tea. Oleks imelik ka kui mu tuba aasta läbi täiesti laitmatult korras oleks.
Kolmas lubadus. Õnneks see vigastus, millega mul aasta alguses ja eelmisel aastal jama oli, sai korda. Ehk siis trenni olen ikka päris korralikult teinud :) Yonexi sain ka vahepeal sponsoriks.
Neljanda ja viienda lubaduse kohta, mis ma oskan öelda.. Enam-vähem kinni pidanud jah. See aasta käisin muidu esimest korda klubis jee :D Päris paljud 16+ peod on nüüd läbi käidud.
Kuues lubadus, õe ja vennaga paremini läbi saada.. Seda võiks isegi suht õnnestunuks lugeda. Kunagi me tülitsesime vennaga ikka palju-palju rohkem.
Ja seitsmes lubadus, et ei raiska raha lollide asjade peale.. No sellega ikka päris mööda pannud :D Vahepeal ostsin miskipärast nii palju selliseid riideid, mida ma siiamaani kordagi kandnud pole. Õnneks jaanuaris läheme Heleniga kirbukale müüma ja siis saab nendest asjadest äkki lahti :)

Aga heaad ja põnevat vana-aastalõppu teile, minu oma kahjuks eriti põnev ei tule.. Ja uuel aastal siis jälle uued lubadused! ;)

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014