Pages

Soooo random

Mm see Oreo cookiedega McFlurry Portugalis... Te ei kujuta ette kui hea. Võiks Eestisse ka tulla.
Vitaminwater on ka ikka väga hea kraam:)
Oijah vanades piltides on põnev tuhnida.
Igatahes praegu olen ma suutnud haigeks jääda, nii et trennis pole käinud paar päeva. Palju õppida on olnud koolis ja ma nii ootan juba, et see nädal läbi saaks. Ei viitsi ilmselgelt enam üldse koolile mõelda ja täna olen kodus ainult jõulukinke nikerdanud.. :) Järgmisel nädalal on koolis juba lebom ja siis on jõuluuuud. Ma ei kujuta ette, mida ma jõuludeks tahaks. Naljakas, mul pole varem vist ükski aasta nii olnud :D

2 comments:

  1. is the last picture from vapiano? i love their pasta! but the oreo mcflurry doesn't look bad either :D

    ReplyDelete
  2. yup it is from vapiano :) and everybody loves their pastaaa! :D

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014