Pages

I have so much to do that I'll go to bed

Oiijah milline tõmblemine see nädala algus on olnud. Nii palju asju oleks siia kirjutada aga kõike ei viitsi.
Esmaspäev oli koolis rõve päev, sest mingi megamahukas geograafia töö oli. Mingi vahetund kui ma jälle geod kordasin, mõtlesin, et kas lähen juba klassi või istun koridori kellegi juurde. Läksin ja istusin siis Anete kõrvale, kes ka geod kordas. Vaatasin, et tal oli ühe 12ndiku kunagine töö atmosfääri peale. Kuna geo õps teeb tihti sarnaseid ülesandeid mitu aastat, siis vaatasin selle töö läbi.
Ja kui kontrolltöö hakkas - palju õnne sünnipäevaks, mulle tuli täpipealt see sama töö, mida ma vahetunnis jumala juhuslikult vaatama juhtusin. Eriti irooniline on veel see, et ainukesed (vist) kes peale minu seda tööd veel vaadanud olid, olid Anete ja Merka ja nad istusid mõlemad teises reas ja said mingi raskema töö. Mul olid vastused hästi meelde jäänud, nii et ikka haigelt vedas, et ma klassi õppima ei läinud. Äkki siis mul poleks geo perioodiks enam viievõimalust? :D
Pärast tunde pidime Arnoldi, Tõnise, Merka ja Intsuga mingi matemaatika rühmatöö ära tegema. Sellega läks nii kiireks, et ma enam bussiga koju asju võtma ja trenni polekski jõudnud minna. Õnneks Merka ema tuli Merkale järele ja sai mind koju ära visata. Ruttu vahetasin asjad ära ja jooksin jälle kodust välja. Trennis oli mõttetu, pool aega ulgusime Heleniga kuidas juba Ben&Jerry'st tahaks.
Pärast trenni sai siis jälle joosta. Buss jõudis tavalisest hiljem linna, nii et Solarisest jätsi ostmine ja bussile jõudmine oli suht elujooksu küsimus. Aga ma ei saanud eile ostmata jätta, mu lemmik ehk siis Chunky Monkey oli :) See oli üldse esimene Ben&Jerry's, mida ma kunagi proovisin. Jälle naljakas mõelda, et kui ma oleks juhuslikult mingit natuke igavamat sorti esimesel korral proovinud, siis võib-olla poleks ma enam uuesti ostnud ja ma ei oleks praegu üldse selle sõltuvuse all :D Elu on ikka haigelt juhuseid täis.
Lõpuks kui koju jõudsin, sain õppida mingit tuhandet inglise keele sõna, füüsika kontrolltööks ja Kalevalat lugeda, aju suht lõhkes. Õnneks täna koolis läksid kõik asjad enam-vähem hästi ka.
Kuna kool lõppes jälle nii hilja, sain mingi 5 minutit jälle kodus olla ja trenni joosta. Helen suutis mind ka ära hirmutada - ei öelnud ette, et trenni ei tule, kõnedele ei vasta, netis ei vasta.. Mõtlesin juba, et kes teab, pärast juhtus midagi. Jajaaaah, ilmselgelt magas kodus, tubli nagu ta on.
Jälle ma kirjutan nii palju. Aitab küll.

2 comments:

  1. see tiivakestega sõrmus on nii kena! kas see on hõbedast või mingist suvalisest materjalist? :P

    Maiken/
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
  2. oh ei, päris hõbe ta nüüd küll ei ole :D maksis mingi 1,5 eurot :))

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014