Pages

BJ

Esmaspäev oli esmaspäeva kohta isegi üsna normaalne päev. Kool oli täitsa üleelatav ja trennis läks hästi. Õhtul oli muidugi klassikaline esmaspäeva rõõm ehk Ben&Jerry's - see half-baked on ikka päris hea :)
Täna oli koolis 8 tundi, seitsmenda ajal oli õnneks loeng. Räägiti sotsiaalmeediast ehk peamiselt facebookist.. Ja interneti teel levivast reklaamist ka. Öeldi, et kui keegi kommenteerib mingit toodet hea/halvaga siis see arvamus levib edasi. Kui on hea arvamus, siis proovitakse ka, kui halb, siis tihti jäetakse üldse proovimata. Siis ma hakkasin mõtlema, et no kui ma kirjutan oma blogis, et Ben&Jerry's on ikka jube hea, kas keegi on sellepärast seda julgemini ostnud ja proovinud? :D Ja kui ma teeks seda täiega maha, kas keegi oleks proovimata jätnud? Põnev oleks teada:D
Pärast loengut oli ujumine ehk nädala üks rõvedamaid tunde, ujusime 20 minutit kiiruse peale, ehk siis 675 meetrit sai kuidagi ära loivatud seal vees :D Nüüd õnneks ainult üks kord vaja veel ujumises käia.
Õhtul käisime teatris, etenduse nimi oli 'Marquis d'Artiste' ja see oli nii imelik. Esiteks olime me Draamateatri maalisaalis, mis on megapisike, teiseks istusin ma esimeses reas, nii et näitlejad olid reaalselt mu nina ees.. Ja kolmandaks see etendus kestis ainult natukene üle tunni. Mõtlesime, et on vaheaeg, aga tegelikult oligi juba läbi. Siuke tõsisem värk oli ja ei haaranud kahjuks eriti kaasa.
Siis sain mingi naljaka taksojuhiga koju, kes terve aeg mingeid banaalseid nalju tegi (hihih, kasutan oma uhket uut sõnavara) ja jäi mulle 50 senti võlgu. Kahtlane, eksole. Ütles, et kui kunagi trehvame, siis maksab tagasi. Ma ei tea no palju õnne sünnipäevaks. Ahjaa, palju õnne sünnipäevaks, Victorial on täna sünnipäev.

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014