Pages

Weeekend

Oijaah, nädala algus on olnud nii väsitav nagu ma arvasingi. Esmaspäeval sai jälle teha keemias teooria tööd, mis sakib, sest selleks peab õppima mingi internetis olevate materjalide alustel ja see on nii igav. Aa ja esmaspäeval hakkasime Arte tantsu tegema, see on hea :)) Mis veel esmaspäeval oli.. No muidugi sain veel teada superhead meistrikate tabelid, tõesti väga head:D
Täna oli koolis Hamleti kirjand, mille asemel oleks tahtnud kaks tundi magada. Ja täna olid mu käed jälle koolis nii sinised. Ja miks ma rohkem mitte midagi tänasest ei mäleta. Okei, polegi vaja igast mõttetut jura siia kirjutada. Aaa, millalgi oli mul igav ja siis tegin triiksärgile mingid asjandused krae nurkadesse. Nägin kuskil pilti ja siis pidin ka kohe kõva mees olema :D

6 comments:

  1. No see pluus on väga äge ju! :D
    Järgmisele valgele pluusile sobita näiteks värvilised pärlid! ;)

    ReplyDelete
  2. tänkss :) aga mul mingeid väga normaalseid värvilisi ei ole, päris punaseid ja rohelisi ka sinna ei paneks :D

    ReplyDelete
  3. Väga ilus triibuline seelik, kuskohast see pärit on? :)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014