Pages

How dare you

Läksime täna Merkaga Vene Kultuurikeskusesse mingit kontsertit kuulama, muusika retsensiooni jaoks oli vaja. Tegu oli kõige igavama asjaga mida ma elu sees näinud olen. Peale meie oli seal maksimum 10 inimest ka.. Lihtsalt üks mees mängis klaverit ja vahepeal rääkis vene keeles, vähemalt pilet oli ainult 0.60 euri. Lõpuni me olla ei jaksanud, õnneks tuli vahepeal väike paus ja siis saime ära joosta sealt.
Läksime Lidosse ja jutustasime seal natuke aega. Nüüd ma aga jõuan selleni miks mu süda siiamaani tavalisest kiiremini klopib :D Istusime ja rääkisime siis seal, järsku jäi Merka vait ja vaatas mulle imeliku näoga otsa. Nägin, et mingi kahtlane mees passib meid kaugelt. Siis hakkas naeratama ja tuli täitsa meie kõrvale (põhimõtteliselt oli selle pruuni käsipuu või asja vastas). Küsis kas ma uut tutvust tahaksin. Ütlesin ei ja tõmbusin natuke eemale. Siis ta ulatas käe ja ütles, et no las ma soovin sulle head naistepäeva siis vähemalt. Ma ei tahtnud nagu eriti kätt anda, pärast on mingi rõvedusega koos või kes teab. Selle peale ta siis natukene pettus, küsis et kas mu sõbranna hoopis uut sõpra endale ei tahaks. Merka raputas ka pead. Ära ta selle peale jumala eest ei läinud. Moosis ikka tükk aega, et saame ikka sõpradeks ja anna oma käsi. Mõlemad istusime täiesti kivistunud nägudega ja ma mõtlesin juba, et peaks vist mingi töötaja või asja kutsuma.. Õnneks mingil hetkel võttis ta kokku ennast ja ütles et okei, head aega siis ja läks minema. Ohkasime seal natuke aega kergendatult ja siis pidi Merka marsa peale minema. Naljatades ütles veel, et raudselt see sama mees on tema marsas. Ja ma ütlesin, et raudselt on koos minuga toidupoes.
Läksin siis toidupoodi ja kummardasin seal jäätiseid uurima, järsku ilmub see rõve pea jumala minu näo lähedale. Jälle see rõve mees, ütles oma haiglase häälega midagi sellist nagu "tere jälle, preili".
Mu süda hakkas lihtsalt niimoodi põksuma ja ma ehmatasin nii ära. Ta küsis muidugi jälle uuesti, et kas me ikka võiksime sõbrad olla ja ulatas uuesti käe. Ma hakkasin täie turboga poest välja kõndima, ta kõndis kõrval. Ma küsisin, et miks ta peab mul niimoodi järel käima? Siis ta ütles, et oot-oot ja hakkas ise aeglasemalt kõndima, mina ei taha teada mida ta seal selja taga vaatas. Kuna tal oli toidukorv käes, siis ma lootsin et ta peab veel asjade eest maksma ja turvameeste juurde minema ei hakanud. Õnneks ta jäigi kassasse koperdama, ise jooksin turboga naiste vetsu ja rahunesin seal natuke aega. Helistasin emale, et ta mind auto peale võtaks ja siis läksin hinge kinni hoides vetsust välja. Kui ta oleks seal naiste vetsu taga oodanud, ma ei tea mis ma oleks teinud. Väga väga õudne ikka. Õnneks sain ilusti auto peale ja seda rõvedust rohkem nägema ei pidanud. Parem oleks, et kunagi enam ei näe.

10 comments:

  1. üks tuttav rääkis, et neil oli sõbrannaga koos jalutades tänaval auto kõrval peatunud ja keegi mees küsinud, et ega nad uusi tutvusi ei soovi. äkki oli sama.. :D
    aga jube igatahes :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei tea, neid haiged mehi rohkem ma usun :D aga jubedad on nad küll.

      Delete
  2. Meil oli täna ka nii, aga üldse teises linnas.. üks rõve vanamees tuli samalajal meiega poodi ja ütles, et las ma ulatan teile käe, siin on nii libe.. mingi rõve, 50-aastane vanamees oli, pärast kobises poes olles ka veel midagi, naljakas kokkusattumus :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D see mees kes meiega rääkis oli suht noor, mingi 25-30 äkki :D aga jah ta nägi nii õudne välja

      Delete
  3. Tartusse võistlustele ka?;)

    ReplyDelete
  4. mega ilus pintsak ja sul on väga ilusad juuksed!! :)






    mandsyyy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi aitääh aga whaat, mulle üldse ei meeldi mu juuksed :D tänud igatahes :)

      Delete

JUST SEE © 2014