Pages

When you grow up you'll be a singer, wearing rings in every finger

Paluti siis, et ma kõiki oma sõrmuseid pildistaks :) Siin pildil tundub neid nüüd kuidagi nii vähe, hale vaadata kohe :D Mõned neist on ise tehtud, enamik on kuskilt välismaalt. Näitan siis ära oma lemmikud ka.
Nagu näha siis kahe sõrme sõrmused on ikka südames :D
1. Selle sõrmuse ostsin ma umbes aasta tagasi Soomest, Glitterist. Mulle nii meeldib see, sest see on selline suur, sädelev aga ei torka liialt silma ka.
2. See oli mu esimene kahe sõrme sõrmus :) Ema tõi selle mulle Londonist ja ooo kui õnnelik ma selle üle olin.
3. Selle suure roosa jubina (nagu mu isa selle kohta ütleb) sain ma alles hiljuti Soomest, poe nime enam ei mäleta :( Mulle nii meeldib, et see on selline täiesti teistsugune, pole kellegil eriti sarnast näinud veel.
4. Ja mingi aeg kui mul see ristiga asjade hullus tuli, kandsin ma seda vist reaalselt iga päev. See on suurtest sõrmustest üks kõige mugavamaid ka. Ostsin Soomest/Rootsist Jetty poest. Selle kohta on vanemad küsinud, et kas ma mingi usklikuks hakanud või midagi. Ilmselgelt neile pakuvad mu sõrmused nalja.
Aga neid tavalisi sõrmuseid kannan ma vist kõige tihemini. Mulle meeldib enamasti kahte suurt sõrmust korraga kanda ja need sobivad põhimõtteliselt kõigiga kokku.

4 comments:

  1. Palun tee pilti kõikidest oma medalitest ja karikatest..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol :D no eks ma millalgi teen siis

      Delete
    2. Lol tee palun igast karikast ja medalist eraldi pilt ! Siiis su blogi läheb umbe . Nõus eks :) !

      Delete
  2. See peapeal seisev kiisu on armas;)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014