Pages

Zeniiiit!

Mu kaks uut Zenitit, mida ma tegelikult nii ammu olin mõelnud osta, aga tuli välja et vanaema käest saab hoopis tasuta :) Can't wait, et saaks proovida nendega pilte teha.
Mis ma siis vahepeal teinud olen.. Reedel käisime Heleni, Krissu ja Merkaga Lidos, pärast läksime kinno 'Järeltulijaid' vaatama. Loll oli see, et terve film oli selline ühtlaselt kurb ja masendav. Muidugi vahepeal oli nalja ka, aga see surmateema oli läbi terve filmi.. Mu kõrval vanatädid vesistasid ikka korralikult :D
Pärast kino läksime Pääskülla mingisse lattu, kus oli USA riiete/jalanõude jms odav müük. Rahvast oli lihtsalt nii palju, et rõve oli seal ringi vaadata. Aga ühe kampsuni sain 3.20 eest, selline heleroosa ja nummi, kunagi näitan ;) Pärast seda tulime Merkaga minu juurde, tegelesime natuke mu õega ja hiljem liikus Merka Hendriku sünnipäevale, ma laiskvorst ei viitsinud ennast enam välja vedada.
Laupäeval käisin siis Rakveres ja sain vanaema juurest igast põnevaid asju, gaaash need kaamerad, ma olen nii põnevil.. :D Õhtul läksime perega mingisse haigelt fancysse restorani sööma, teenindus ja kujundus ja toidud ja kõik olid lihtsalt nii super. Ma sõin lillkapsa püreesuppi kakaoga, mille kirjelduse peale te kõik ma arvan oksele tahate hakata, aga see oli lihtsalt ulmeliselt heaa.
Ja täna kutsus üks tuttav fotograaf mind oma stuudiosse pildistama.. Kuna ma varem pole kordagi stuudios pilte teinud, siis tundus põnev mõte ja läksingi. Võrreldes emaga pildistamisega oli ikka nii erinev. Ei öeldud pärast igat pilti, kui uimane ja tobe ma välja näen, nagu ema armastab kogu aeg öelda. Ainult öeldi taoliseid asju, et huuled rohkem paokile ja kõik on väga hea.. Hahaa.. Eks näeb seda asja, tahaks juba pilte kätte saada :)

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014