Pages

Dubai vol 1

Kuna ma kõike juttu ühe korraga nagunii ära rääkida ei jõua, siis teen täna vähemalt algust. Üleval on siis meie hotelli makett, haiigelt mõnus hotell oli ikka. Kõige ilusam, kus ma kunagi olnud olen.
Vaade aknast päeval ja öösel. Lihtsalt vau
Kohale jõudsime me reede õhtul, esmamulje Dubaist oli woaahh.. Nagu Ameerikas oleks. Kõik kohad pilvelõhkujaid täis topitud ja üldse nii uhke.. Kuna sellel õhtul enam päikest polnud ja läksime restorani. Sõime seal maailma kõige paremat Caesari salatit ja juustukooki ja oijah kõik need toidud seal olid lihtsalt superluks. Hommikuti võtsime enamasti Yogurberry't ehk siis külmutatud jogurtit/jäätist erinevate marjade ja heade asjadega, vot selline asi võiks meil Eestis ka olla. Hinnad olid tegelikult suht hullud aga jäts oli ikkagist megaheaa.
Esimesel päeval lebotasime me peamiselt basseini ääres, mõnus oli üle pika aja päikese käes praadida.. Lõuna ajal käisime veel sõitmas mingise vesiratta moodi asjandusega, tänu sellele kõrbesid õlad ja nina tulipunaseks ja paar päeva oli päris kena ringi käia.
Õhtul avastasime oma hotellipoolest jõusaali ja itsitasime seal emaga, kuna treener, kes seal teisi abistas, oli hästi ilus. Jooksulindid olid seal mõnusad, sest nende ekraanidelt sai filme vaadata, netis olla, mänge mängida.. Siiski ma otsustasin reisi ajal netist võimalikult eemale hoida (mis lõppes sellega, et kui ma nädala lõpus facebooki sisse logisin, oli informatsiooni lihtsalt liiga palju).
Aga ma tõmban nüüd ülejäänud pildid ka arvutisse ja kirjutan homme edasi, dagavarilis!

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014