Pages

Dubai vol 2

Kolmas päev oli vist see päev, kui me läksime šoppama. Kuna Dubais asub maailma kõige suurem kaubanduskeskus (üle 2000 poe), siis me läksime ilmselgelt sinna. Ütleme nii, et me jõudsime poole päevaga alla veerandi läbi käia.. Alguses oli kõik nii segane, iga viie minuti tagant passisime kaarti, et mitte lootusetult ära eksida. Eriti ebamugav oli veel see, et mina lollikene unustasin ära need elementaarsed viisakusreeglid... Avalikes kohtades peavad kindlasti õlad ja põlved kaetud olema. Mina olin muidugi jalga pannud kõige minimad püksid ja sellepärast sain ma kõikide mustas tädide kurja pilgu osaliseks.
Kuigi üks mu suurtest soovidest oli käia ära Starbucksis, ei läinudki me sinna. Muidugi oleks seal head joogid ja koogid olnud, aga mis teha, teised kohad nägid isegi veeel isuäratavamad välja!
Pärast väsitavat päeva šoppamist oli nii mõnus tagasi hotelli jõuda, sättisime ära ja jällegi restorani.
Ja neljas päev oli see päev, kus ma sain delfiinidega ujuda! Ma olin seda juba päris tükk aega tahtnud teha, nad on lihtsalt niii nunnud. Enne vette minekut peeti meile väike loengu moodi asjandus, kus tähtsamad asjad selgeks räägiti. Näiteks seda, et kui delfiin hakkab sind kartma, siis tuleb panna mõlemad käed endale kõhu peale. See näitab talle, et ohtu pole. Ja räägiti veel ühte asja, mida ma ei teadnud - et nad teevad häält augu kaudu, mis asub nende pea peal. Hiljem oli naljakas jälgida, kuidas see auk liikus, kui ta niiöelda piuksus.
Ta tegi mulle musi, siis ma sain temaga tantsida ja teda kallistada, siis ta keerutas mind. Alguses oli muidugi megaimelik tunne, nagu mu näost ka näha on :D Ta oli nii naljakalt pehme ja sile.
Kõige õudsam oli tema kõhu peal sõita. Öeldi, et käed peavad olema kindlasti täiesti sirged, sest kui sa käed kõverdad, siis see tähendab tema jaoks sukeldumist. Ilmselgelt mõtlesin ma üle ja võtsin temast kohe alguses kõverate kätega kinni.. Siis need treenerid hakkasid kohe hüüdma, et ma teen valesti ja suure ehmatusega sain ma käed ikka kiiresti sirgeks tagasi.
Päeval mängisime veel pinksi ja sõime mõnusas varjualuses kohas lõunat, päike oli mõnel päeval ikka liiiga kuum.
Kanaga seal ei koonerdatud :D Ja kui ma juba toiduteemale läksin...
Hotellituppa pandi meile puuvilju ja üks neist oli nii naljakas:D Ma ei mäleta enam mis selle nimi oli, igatahes see oli lahti lõigates nagu läbipaistev silmamuna ja maitses tegelikult täiega hästi.
Ja nüüd jõudsin ma oma lemmikuu jätsini selle reisi jooksul! Ilmselt see pilt ei tundu just kõige isuäratavam, aga ma pole reaalselt paremat jäätist kunagi saanud. Selle jäätiseputka nimi oli mingi pikk ja lohisev, nii et meelde see mulle ei jäänud. Esimest korda kui ma sinna läksin, ehmatasin ma täiega ära. Seal töötasid ainult nooremad poisid, muusika oli neil kogu aeg põhjas ja nad loopisid omavahel jäätisepalle. Kui ma seal lõpuks ära olin suutnud valida, mis jäätise ma ostan, siis võttis üks poiss selle jäätisepalli ja viskas selle umbes 10 meetri kaugusele teisele poisile. Kui teine poiss tagasi üritas visata, siis kukkus see pall maha ja nad naersid nagu mingid lollakad :D Nad võtsid uue palli ja hakkasid sellega jälle igasuguseid trikke tegema.
Minu lemmikjäätis sealt oli piparmündijäätis Oreo cookide ja šokolaadisiirupiga. Vähe ei olnud heaa võiii.. Ja ma hakkasin mõtlema, et huvitav kas Eestis poodides müüakse täiesti tavalist piparmündijäätist. Siis saaks ju ise selle hea jätsi valmis teha.
Ah jaa, üks naljakas asi on ka veel kirjutamata. Kui ma seal jäätisekohvikus siis jäätist sõin, vaatasin ma kõrvale ja jälgisin, kuidas need üleni mustas naised söövad, kellel ainult silmad august väljas on. Ma oletasin, et nad söögi ajaks saavad selle näokatte kuidagi eest ära võtta, aga ei... Nad panevad lusika oma kleidikese jalgade juurest alt sisse ja niimoodi söövadki. Väga hull ikka. Muidugi oli seal ka erandeid, arvatavasti sõltub kõik sellest, kui suur see usk ikka on.
Aga davaiks, kõike ikkagi kirjutada ei jõudnud, varsti jälle.

6 comments:

  1. balbiino müüb šokolaadi-piparmündijäätist (suurte pakkidena)! see pole mõistagi nii hea kui see, mida sa sõid, aga igasuguseid lisandeid juurde pannes maitseb päris mõnsalt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oujee, eks ma otsin millalgi poest siis :)

      Delete
  2. kuidas šopinguvõimalusi hindaksid? mis riikidega annab võrrelda? millised hinnad olid? :) endal ka plaanis dubaisse peamiselt šoppama minna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kõik need samad head poed olid olemas, mis nt Inglismaal, ehk siis need Forever21, Next, River Island ja muud head.. + olid veel need Põhjamaade paremad poed ka nagu H&M, NewYorker, Zara jne. Ehk siis ma ei kujuta ette mida veel tahta :D Hinnad olid võibolla natukene kõrgemad kui Eestis, aga mitte midagi ulmelist. Ma ei ostnud võibolla palju asju sellepärast, et kõik poed on sellel hooajal niii sarnaseid pitsilisi-värvilisi asju täis ja ma neid asju endale nii hunnikus ka pole mõtet osta :)

      Delete

JUST SEE © 2014