Pages

Dubai vol 3

Üks kohtadest, mis mul veel rääkimata on, on veepark. Kuulus muidugi selle poolest, et seal on see kõige järsem pikk laskumine - 27,5 meetrit pealtvaadates nagu otse alla (ilmselgelt on seal tegelikult mingi 10kraadine nurk sees) agajah see näeb vääga hirmuäratav välja.
Ei tea küll kui hästi sellest pildi pealt aru saab, aga jah.. 10 päeva kogusin julgust, et sealt alla lasta, aga kui ma lõpuks sinna tippu ronisin ja sealt alla vaatasin.. Julgesin ma jee :D Enamik kes sealt alla lasid olid mingid kohalikud mehed, vahel kui mõni valge naine läks siis oli kisa ka ikka taevani.
Siis üks toru oli selline, kus sa lasid nagu läbi akvaariumi. Lähemal olevaid kalu oli nii naljakas uurida, nad olid päris koledad ikka tegelt :D
Nii no mis siis veel.. Viimastel päevadel sai ikka päris palju basseinis sulistatud ja hotelli ümbruses pidime ka ikka mõned pildid tegema.
Viimasel ööl käisime jälle linna peal, seekord Burj Khalifas ehk maailma kõige kõrgemas hoones (828 meetrit). Kõige ülemised korrused pole vist pidevalt massidele vaatamiseks mõeldud, seega saime minna 200st korrusest 124-ndale. Ütleme nii, et seal oli kõrge :D Liftiga üles sõitsime umbes minuti, mis ei tundu palju, aga tegelikult oli kuidagi imelik nii kaua liftis olla. Kõrvad läksid ka lukku natukeseks.
Pärast vaatasime mingit vinget purskkaevushowd, mis peaks vist üle maailma kuulus olema, aga no ma polnud sellest igatahes varem kuulnud. Igal täistunnil hakkas sellel õhtul idamaine muusika ja siis vee purskamisega tekitati igasuguseid huvitavaid kujundeid. Pärast Whitney Houstoni surma toimus seal mingi suurem veeshow, pärast Jacksoni surma ka, leidsin mingi video ka - siit. (pärast 1:45 tuleb mõnus koht)
Ja oh seda viimast kurba päeva.
Ja see mu selja taga olev sinisest oranžiks minev asi oli niii ilus... See oli üleni klaasist ja kahju, et ma sellest lähemalt pilti unustasin teha. Ulme värk mis uhkeid asju see Dubai täis oli.
Aga nüüd on juba korralikult aega sellest reisist möödas, mõnus oli uuesti neid asju meelde tuletada :) Kuigi mu armas kallis eesti keele õpetaja ütles, et Dubai on täiesti mõttetu koht ja seal pole midagi vaadata, siis ma läheks hea meelega sinna uuesti tagasi. Suva mul, et põhimõtteliselt kõik on seal tehislik, ainuke asi mida vaadata saab ei peagi loodus olema. Kuigi nad oma roppu raha raiskavad lihtsalt pilvelõhkujateks, majade kaunistamiseks ja kullamiseks ja milleks iganes.. siis vähemalt on ilus vaadata ja on midagi teistsugust. Nii et igal ühel oma arvamus, mina sain sealt igatahes megahuvitava kogemuse! ;)

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014