Happy birthday to meh

Väike sünnipäevašoping oli :) Mulle niii meeldivad need püksid!
Vahepeal ol siis füüsika eksam, mille ma suutsin ilusti 5 saada :) Ei tulnudki nii hullu närvi kui ma kartsin. Neljapäeval oli meil mingi matemaatika katsetöö, aga selle eest ei saa hinnet. Sõltuvalt tulemustest tehakse meile vist 12nda klassi riigieksam, ehk ma ei saa selle pointile pihta.. Miks peaksime me tahtma seda katsetööd korralikult ja hästi teha, kui meile sellepärast raskem eksam tuleb? :D
Reedel sai kaelast ära viimase väga raske töö ehk siis keemia töö. Ma tahan seda niiii väga viit saada, kuna siis ma täidaksin oma väikese eesmärgi ehk ei saaks see aasta rohkem kui kolme perioodi nelja :) Mulle meeldib endale lihtsalt väikseid eesmärke püstitada, ma tean et need hinded ei pruugi mul tulevikus mitte mingit rolli mängida ja nii edasi.. Aga kuidagi on ju vaja ennast motiveerida. Ja ega head hinded midagi halba ka ei tee.
Reedel käisime üle pika aja Brigittega väljas, sõime ja vaatasime filmi 'Öö varjud'. Täitsa tore film.
See awesome sõrmus saadeti Oasapi poolt :))) http://www.oasap.com/rings/1230-five-finger-mountain-style-double-fingers-ring.html
Laupäeval sain Helenilt megaatoreda kingituse! Põhimõte seisneb selles, et karbis on umbes 20 pakikest ja ma tohin iga päev ühe avada. Mõelge, kui mitu päeva ma pisikestest asjadest rõõmu tunda saan :))
Üldse suur-suur-suuuur aitäh kõigile kes on mulle õnne soovinud, te olete niiii armsad ja teete tuju nii heaks! :)

Comments

  1. Püksid on töesti superägedad! Millisest poest need pärit on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tänksud :) NewYorker :D

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Kuidas katseeksam läks üldse?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ma ei suutnud korralikult pingutada, kuna ma ju teadsin, et selle eest hinnet ei saa ega midagi :D aga no ma ei tea, natuke ikka oskasin

      Delete
  3. Megalahe sõrmus ;)..

    ReplyDelete
  4. Sain ka endale hiljuti lillelised teksad ja need on niiii lahedad !

    ReplyDelete
  5. Väga ilusad papud ja püksid!

    suvimariliis.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts