Pages

A little something has infected your brain

Nädalavahetus saab jälle nii kiirelt läbi, eile käisin Tartus võistlustel ja täna alustasin lõpuks füüsika õppimisega. Juba 3 päeva pärast on eksam ja juba 7 päeva pärast on mul sünnipäev :)
Eile õhtul tõi isa meile koju matcha teed, mis on ülivinge sest ma olen igalt poolt kuulnud kui kasulik see on. Kes ei ole sellest kuulnud, siis...
Matcha on rohelisest teest tervisele kordi kasulikum, sest matcha puhul tarvitatakse ära ka teelehed, mitte ainult lehtedest immutatud teevesi. Väidetavalt on üks klaasitäis matcha teed võrdne 10 klaasitäie rohelise teega toitainete ja antioksüdantide sisalduse poolest. Matcha sisaldab rohkelt klorofülli, mis aitab puhastada verd ning kehast raskeid metalle ja muud kahjulikku keemiat eemaldada. Tulenevalt sellest on Läänes matchat vahel nimetatud ka supertoiduks.
Ja kuna keegi küsis, millest ma smuutisid enamasti teen, siis ma mõtlesin et jagan oma 'nippi' siin ka:D Ma hoian alati sügavkülmikus paari banaani mille ma umbes neljaks tükiks lõikan, sest siis kui smuuti tegemiseks läheb on neid nii hea sisse panna. Sügavkülmutatud banaaniga jääb jook palju külmem ja mõnusam kui tavalise banaaniga :)
Üks mu lemmikutest smuutidest ongi piima, banaani ja marjadega, aga täiega hea on veel piima, banaani, kakao ja meega. No see sügavkülmutatud banaan on ikka põhiline :D

1 comment:

  1. You've got eyes of the bluest skies.;)

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014