Pages

Right here, right now

See nädal on läinud kuidagi eriti kergelt ja kiirelt. Vahepeal on juhtunud igast kahtlaseid asju ka, igast erinevad inimesed on rääkima hakanud.. Näiteks üks päev pärast trenni, ootasin siis oma bussi ja mingi mees tuli minu käest bussiaegade kohta infot küsima. Vastasin talle jumala lihtsalt ja tavaliselt, aga ta ütles et kuna ma nii arukaid ja asjalikke vastuseid andsin, siis ta tahaks minuga edasi juttu rääkida. Ma ei osand kohe midagi öelda, ta oli selline umbes 40 aastane, korraliku ülikonnaga halli peaga viisakas mees. Otsustasin siis oma peas ära, et mis see jutuajamine mulle bussis ikka liiga teeb ja lubasin tal oma kõrvale istuda. Ta küsis mu käest, mida õpin või õppima lähen. Ma ütlesin, et ma ei tea veel ja ta hakkas mulle oma elust ja erinevatest ametitest rääkima ja andis igasuguseid soovitusi.. Tegelikult oli ta jutt ikka väga tark ja mis kõige naljakam, lõpus ta ütles, et ta jätab mulle igaksjuhuks oma numbri, kui ma tahan sinna tööle minna, mida ta mulle soovitas. Siis saan ma temale helistada ja ta annab mulle soovituse. No ikka suht hull, kui mul sellest juhuslikust tutvusest peaks tulevikus kasu olema.
Täna pärast kooli läksime Heleniga Boheemi (jaa, see koht on elu mul nüüd) ja kuna Helen on ikka tohutu loosiõnnega inimene, siis ta võitis Spin-Fm'i kaudu meile tasuta kinopiletid. Filmi nimi oli 'Kurikaela suvepuhkus' ja see oli tegelikult päris õudne film. Kurb. Imelik. Ma ei teagi. Väga teistmoodi. Pärast kino sattusin üle pika aja Hannaga kokku ja saime natuke jutustada, nüüd olen kodus ja nii väsinud.. Mõnus tumblri reede tuleb jälle vist.
Alex Clare- Too Close - ma ei tea miks mulle see laul nii meeldib.

4 comments:

JUST SEE © 2014