Some stuff i got from Sweden

Seekord Rootsist nii meeletult palju asju ei leidnud. Kõik poed on muidugi neid selle suve poppe asju ehk erksaid värve ja pitse täis.. Aga kuna mul mõned sellised asjad juba on ja ilmselgelt on suvel pooltel tüdrukutel need asjad seljas siis ma suveriideid sealt ostma ei hakanud. See-eest raiskasin siis natuke rohkem raha ühe triiksärgi peale mis mulle nii väga meeldib :)
Ostsin veel uuesti selle krunniasjanduse, kuna vana on mul juba kadunud ja see oli natuke liiga suur ka.
Ja ma ei tea miks mulle niii väga sellised kaelakeed viimasel ajal meeldivad. Minu arust on need eriti ilusad triiksärgiga või siis kui on mingi eriti tavaline ja lihtne avara kaelusega kleit.
Ja jaaa ma tean, et ma alles sain endale ühe earcuffi.. Aga no kammoon see maksis ainult 20 seki ehk umbes 2 euri, ma ei saanud ju ostmata jätta :D
Rootsis oli üldse väga tore, käisime hoopis teistsuguse seltskonnaga kui tavaliselt. Saime eurovisiooni vaadata ja Oti üle rõõmustada, šopata ka ikka mõnusalt. Reedel tegime ühe trenni, laupäeval ja pühapäeval olid võistlused. Need läksid ikka väga hästi, segapaaris teine koht ja naispaaris ja üksikus esimene :) Auhinnaks sain kokku 850 seki, pole paha.
Rootsis olid muidugi toidupoes igaaast põnevad asjad. Kõige rohkem jäi meelde sügavkülmas olev Daimi kook, ai kuidas seda oleks tahtnud proovida. Mäkis saime proovida mingit uutmoodi McFlurryt beseetükkide ja šokolaadiga. Üldse jäätis on ikka väga elu.
Tagasi tulles olime laeva peal nii väsinud ja väga kaua ärkvel püsida ei jaksanud. Ostsin koju ohsa nugis kui head Milkat. Polnud varem sellist näinudki.
Koju jõuda oli ikka nii mõnus, kooli pärast enam üldse pabistama ei pea, ilm on ilus ja nii palju toredaid asju on ees. :)

Comments

Popular Posts