Pages

Freeedom

Nii, millest mul nüüd siin rääkimata on jäänud. Näiteks sellest, et ma käisin pühapäeval esimest korda zumbas :) Ülihea vaheldus sulgpallile on ikka vahepeal tantsimas käia. Muusikaga on kohe palju mõnusam liigutada ennast, eriti kui on sellised tempokamad ja tuntud lood.
Ja vahepeal lõppes ju kool ka äraa! Kuigi varem gümnaasiumis kiituskirju ei antud, siis sellest aastast on vist meie koolis see teema, et kui keskmine hinne on üle 4,5 ja on ainult neljad-viied, siis saad kiituskirja. Ja ma saingi :)) Mul oli kaks nelja, ma ei teagi mitu võis olla, et sellest piirist üle olla.
Pärast kooli vaatasime Merkaga natuke Kristiines ringi ja siis läksin Heleni ja ta klassikatega Kosmosesse ,,Diktaatorit" vaatama. No ikka väga naljakas oli :D
Ja õhtuul läksin Heleni juurde ööseks, tegime ülihea koogi ja nii mõnsa oli. Ma olen üldse viimasel ajal hullult küpsetanud ja kokanud, ise teha on ikka täiega põnev. Üks päev tegin igavusest video sellest, kuidas ühte hästi lihtsat kohupiima-kirsikooki teha. Tordipulbri kasutamine on muidugi tase ja video on väga ebaprofessionaalne, aga mulle nii meeldib movie makeriga jurada ja igast videosid kokku meisterdada :D

4 comments:

  1. kas selle heli saab kuidagi tagant ära ka võtta? ma mõtlen nii et ainult laul oleks? siis mõnusam veitsa vaadata. Aga hakkagi tegema igast videosid :) päris lahe!! :P

    ReplyDelete
  2. ma tahtsingii seda heli ära võtta aga ma ei osanud:( ma arvan et kuidagi ikka saaks :D aga tänksud :D

    ReplyDelete
  3. pretty!


    p.s. I'm having a giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    ReplyDelete
  4. you look really beautiful! great style :)
    kisses! <3

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014