Pages

Suspenders

Täna oli megapõnev päeeev, sest ma käisin Nullpunkti castingul! Ma pole kordagi varem kuskil castingul käinud ja ma pole mitte kuskil eriliselt näidelnud ka.. Aga ma mõtlesin, et ei tea kas sellist võimalust enam võib tulla ja kui kutsutakse proovima, siis miks mitte. Elus tuleb siiski igast asju proovida + Nullpunkt oli nii hea raamat ja selles filmis kasvõi kuskil taustal seista oleks tore :)
Tegelikult kutsuti mind castingule alles pühapäevaks, aga kuna ma homme ei saa minna, siis saatsin neile kirja ja nad lubasid laupäeval tulla. Merkal oli ka aeg laupäeval, nii et saimegi koos minna.
Alguses läks meil koha üles leidmisega aega ja lõpuks kui üles leidsime, oli kõik kuidagi nii õudne. Seal oli palju teisi noori ja keskel suur laud, kust pidime võtma mingid lehed ja andma allkirjad, et meist tehtud pilte ja videosid võib kasutada. Saime numbrid - mina olin 209 ja Merka oli midagi 500-ga, nii et ma mõtlesin, et kas tõesti Merka peab nii palju kauem ootama. Õnneks need numbrid ei tähendanud midagi ja meid kutsuti juba umbes poole tunni pärast.
Me arvasime, et ilmselgelt kutsutakse meid ükshaaval n.ö. kohtunike ette, aga tegelikult käis asi hoopis teistmoodi. Kutsuti seitsmekaupa ja mina ei tea mis loogika järgi, igatahes mina ja Merka saime kuidagi ühte gruppi. Me täiega põdesime seda, et teiste ees peab näitlema, üksinda oleks ikka palju parem. Enne sinna tuppa minekut tehti meist kõigist pildid ja siis tõmbasime loosi, kes seitsmest esineb esimesena. Õnneks valiti üks teine tüdruk (kes btw ütles, et tegeleb ka sulgpalliga, aga mulle ta küll tuttav ei olnud). Pidi seisma ühe risti peale ja kaamera lükati sulle reaalselt näost poole meetri kaugusele. Öeldi, et kogu aeg tuleb kaamerasse rääkida, sest nad tahavad näha, milline sa ekraanilt välja näed. Õnneks see tüdruk ei teinud mingit hullu etteastet ja kõik ruumis olijad olid nii sõbralikud, nii et hirm hakkas vaikselt ära minema. Teisena saingi minna mina. Enda tutvustamises polnud midagi hullu, aga siis kui ma pidin monoloogi hakkama esitama, tuli ikka korraks hull närv sisse. Mul ei tulnud esimesed sõnad meelde ja need sekundid mis ma seal vaikides seisin, tundusid niii pikad. Siis läks õnneks lamp põlema ja kuigi ma poolte lausete asemel mingit oma improvisatsiooni panin, läks kõik hästi. Öeldi, et äge monoloog ja üldse nii sõbralikud olid kõik :) Siis sain kergendusega maha istuda ja teisi vahtida. Üks poiss kes meiega oli, oli megaaahea, ma ei imesta kui tema Johannese osa endale saabki. Viimasena sai rääkida Merka. Ta rääkis tutvustuses, et on tegelenud iluvõimlemisega ja tal paluti seal samas spagaati teha :D Tal läks ka kõik hästi ja lõpuks hakkas meile seal nii meeldima, et nii kahju oli ära minna. Öeldi, et juuli alguses teatatakse tulemused. Ma ei hakka midagi lootma, kuna kindlasti oli seal väga palju rohkem meeldejäävamaid inimesi, aga tore oleks kasvõi kui mingisse hästi pisikesse lambisesse taustarolli võetaks. Samas isegi see kogemus oli juba niii äge ja ma olen juba niiiii rahul, et ma sinna läksin! :)

2 comments:

  1. Väga armas outfit! :)
    See nullpunkti asi tundub ka päris huvitav, oleks tore sind seal näha :D

    http://kadddii.blogspot.com/

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014