Pages

Addicted to you

Kuna ilmad eriti ilusad pole olnud, siis vähemalt olen jõudnud rannas peesitamise asemel mõndu muid asju teha. Õppisin lõpuks ometi oma Zenitit kasutama! Käisin esmaspäeval fotopoes küsimas, kas kaameraga on ikka kõik korras ja siis need kaks poissi kes seal töötavad seletasid mulle kõige tähtsamad asjad ära. (Kui teil on Tallinnas vaja kuskile fotopoodi minna siis minge Pärnu mnt Photopointi, sest need poisid kes seal töötavad on üliiivinged). Ostsin siis ühe 24-se filmi ja ma tahaks juba seda täis pildistada ja neid pilte ilmutusse viia :)

Siis lõpuks ometi ostsin ma endale kauaoodatud sulkakleidi! Nike oma, valge ja neoonrohelisega, eriti kena oleks veel siis kui mõnusalt pruuniks saaks.
Kuidagi oli mul loosiõnne ka ja võitsin Swedbanki kaudu 10 eurose Piletilevi kinkekaardi.
Teisipäeval oli selle suve esimene sulgpallitrenn, täitsa imelik oli nii kaua mitte mängida. Trenn oli ikka mõnusalt raske.. Pärast käisin raamatukogus häid raamatuid laenutamas ja mõtlesin, et enam küll kuskile liikuda ei jaksa. Aga tore on et liikusin, läksime Heleni, Krissu ja Merjega U19 Eesti-Portugali mängu A Le Coq Arenale vaatama. Esimest korda nägin sellist suuremat mängu lives ja no ikka hoopis teine tunne kui telekast vaadates. Inimesi oli palju põnevam jälgida. Kahju ainult, et Eesti ühtegi väravat ei löönud.
Täna hommikul ärkasin ikka korraliku puujalaga ja trennis tundsin, et kõik lihased on ikka päris korralikult valusad. Selle peale sai siis üle 2 ja poole tunni uuesti trenni tehtud... Raske oli.
Siis käisin poes trühvlite jaoks materjali ostmas (pean ühe peo jaoks 300 tükki tegema) ja poes sain ühe vanatädiga juttu rääkida. Kui ma enda asju kilekotti toppisin, nägin silmanurgast, et see tädi kes kassas parasjagu maksis, passib mind. Alguses ma mõtlesin, et no las ta siis passib, aga lõpuks see tundus ikka suht imelik. Ta jälgis mind reaalselt juba minut aega järjest ja ma kortsutasin kulmu juba selle peale. Kui ta siis mu kõrvale oma asju pakkima tuli, ütles ta, et ärgu ma temast nüüd halvasti mõelgu, aga ta on viimasel ajal poes noorte suhtes väga kahtlustav. Rääkis siis mulle, kuidas ta eelmine kord kassas alles maksis ja kaks nooremat tüdrukud olid samal ajal kõrval asju pakkinud ja kiirelt minema läinud. Hiljem kui ta ise asju pakkima läks, nägi et kaks kommipakki olid kadunud. Nagu reaalselt, kas tõesti mingid noored võtavad niimoodi vanadelt inimestelt kassa juures asju ära? Ikka väga inetu ju. Nüüd ma saan täitsa aru, miks ta oma asjadel silma peal hoidis, samal ajal kui maksis.
Rudimental ft John Newman- Feel the love  Niiii hea laul!

6 comments:

  1. Täiega nõmekas käitumine laste poolt. How in the fuck saab keegi vanainimeselt (või üldse kelleltki) midagi varastada?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. suht sama mõte:D ikka väga hale. eriti ma imestasin seda, et need olid tüdrukud

      Delete
  2. heiheii! Avastasin just su blogi ja tahtsin öelda, et sa oled väga iluus :)

    http://fistfulofhappiness.wordpress.com/

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014