Pages

Damn your eyes

Vahepeal olen nii mõnusasti sõpradega aega veetnud. Üks päev käisime Heleniga kangapoodides ja leidsin 2 ilusat riiet, millest seelikut õmmelda. Siis sain Brigitte, Mari-Liisi ja Helenaga kokku, nautisime ilusat ilma ja käisin esimest korda The Dublineris söömas, mõnus koht. Võtsin jäätise ja see oli veits ulme ainult (esimene pilt). Terve suur taldrik täis jäätist, vahukoort ja šokolaadikastet.. Isegi minusugune jäätisearmastaja ei suutnud seda ära süüa :(
Üle pika aja saime ka Hannaga kokku, võtsime mu Siisoni pakikese postist ära ja jutustasime ikka korralikult kõik maailma jutud ära.
Nii põnev oli ikka seda pakki saada :) Kui ma neid asju mingi aeg juba kasutanud olen, eks ma siis annan teada kui mõni neist eriti hea/halb on.
Eile käisin jälle The Dublineris- jep, hakkas meeldima see koht. Seekord võtsin lõhe-kreveti-kodujuustusalati mis oli lihtsalt niiiii hea. Nagu tõsiselt. Aa ja kui ma juba heast toidust räägin, siis ma lihtsalt pean ära mainima - taskuleib seemnetega on maailma kõige parem leib!
Siis sai linnast Kristiinesse jalutatud ja seal korralik ring tehtud, nii et jalad olid pärast mõnusalt väsinud. Õhtul läksime Heleni sõpradega vabakale jalkat vaatama ja ma nii lootsin, et ma seekord ennustan jalka seisu õigesti (XPRS Delil oli mingi ennustamismäng). Aga jah, ma tõesti ei osanud arvata, et seis 4:0 jääb :D
Aa ja suured tänud teile kes te viitsisite video kohta tagasisidet anda, nunnud oletee :))
Junior Caldera ft. Natalia Kills & Far East Movement- Lights Out

2 comments:

  1. sa said need asjad tasuta eks :D? siisoni see sõbravärk? aga tahtsin küsida, et kas sa said sõpru nii, et saatsid kõigile kutsed meilile v saab ka kuidagi, et lingi kaudu kutsud sõpru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pm tasuta jep, tellisin 51 euri eest siis no 1 euri maksin :D ja seal saab erinevat moodi, mina kutsusin lingi kaudu :)

      Delete

JUST SEE © 2014