Pages

What if at 11:11 one person always wished that everyone else's wishes wouldn't come true?

Ostsin millalgi Abakhanist selle kanga ja kuna see värv on lihtsalt nii mõnus, siis ma ei taha seda kangast raisku lasta ja ma ei suuda ära otsustada, mida sellest õmmelda. Seega ma proovin seda veel igatpidi selga ja pildi peal olev pluus on ka lihtsalt õmblemata kokku lükatud.
Vahepeal olen ikka ilusti trennis käinud ja muidugi võimalikult palju raha väljas söömisele kulutanud :D Üks päev käisime Kadi ja Heddaga sushit söömas ja kuna Tille oli samal ajal seal tööl, siis ta sai meile 70% soodukat teha. Ehk siis kokku maksin ma 1.50, ikka väga luks.
Ja eile sain ma endale need ülikaunid kingakesed! Silm puhkab nendel kohe. Kui päike paistab, siis need kivid sädelevad ka nii mõnusalt.
Eile tegin ma kaks vägagi erakordset asja ka:D Hommikul oli mul 12 minutiline trenn (okei, okei, Katarina vigastas ennast ja me pidime lõpetama). Ja eile oli 20.juuli ja ma käisin esimest korda rannas. Ma ei ole minu arust kunagi nii hilja esimest korda randa jõudnud. Nõmedad need Eesti ilmad ikka.
Pärast käisime Heleniga muidugi väljas söömas ja õhtul tulid Brigitte ja Mari-Liis minu juurde. Vaatasime filmi ,,Kuidas kaotada sõpru ja võõrduda inimestest" ja see oli siuke natukene imelik :D
Ja mul on selline väga lambine küsimus ka, ega keegi ei tea, kas enam neid maitsega piimakõrsi müüakse kuskil? Kunagi ma mäletan, et olid sellised igast šokolaadi, banaani jms maitselised kõrrekesed, aga ma pole neid enam üldse kuskil näinud.

4 comments:

  1. Wow, tohib küsida kust sa endale need imekaunid kingad muretsesid? : o

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahjuks ei oska sulle väga täpselt öelda, ema tõi need mulle.. ma ei tea kas Ferlisa pood ütleb sulle midagi :D

      Delete
  2. Olen ka mõelnud kas neid maitsekõrsi veel kusagil müüakse, need olid ikka minu ühed suurimad lemmikud ;) Aga pole minagi neid enam kusagil näinud . ;/

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014