Pages

Yum yum

Üks tore õhtuke Hanna juures mojitode ja Hanna sõbrannadega.
Ja üks tore lõunake Heleni, Kristeni ja Merjega jälllee Dublineris :D Läksime sinna pärast seda, kui olime Kalevi staadionil riideid müümas käinud. Võrreldes kirbukaga oli seal ikka palju mõnusam, platsi eest pidi maksma ainult 1 euro ja müümise ajal saime niisama päikese käes pikutada. Raha teenisime ka täitsa normaalselt, nii et ikka väga hea mõte oli sinna minna :)
Esmaspäeval algas meil Viimsis linnalaager kahe välismaa treeneriga. Nad mõlemad olid ülitoredad ja laagri ajal sai korralikult inglise keelt ka praktiseerida :D Näiteks trennide lõpus võtsime me kõik suurde ringi, venitasime koos ja igaüks pidi rääkima paar asja, mis talle päeva juures meeldis ja ka neid asju, mida saaks paremini teha. Meestreener kutsus mind baleriiniks, sest mul oli üks trenn selline natuke rohkem puhvis seelik :D Ja ma mängisin esimest korda elus kleidiga! Muidugi sai see trenn igast hundirattaid ja muid toredaid asju teha :D
Laagri ajal tulid Helina ja Kati-Kreet minu juurde öömajale, tõid mulle Nõost ikka veel ahjusooja seemneleiba, marju ja šokolaadi, ikka väga nunnu. Õhtul sai nendega koos mõnusalt saunas istuda ja basseinis sulistada. Ja esmaspäeval ostsime me muidugi Ben&Jerry'st, lõpuks said nemad ka seda kuulsat jäätist proovida :)
Selle aja jooksul, kui need toredad neiud Tallinnas olid, otsustasime Heleniga neile siis mõnda väärt söögikohta ka näidata. Muidugi läksime me Boheemi ja seekord proovisin ma seal juustukooki. See oli lihtsalt niiii superhea. Kuigi ma astelpaju-marju eriti ei söö siis koogi peal ei häirinud need üldse.
Üks päev käisime me kinos ka. Kuna mina ja Helen olime enamik filme juba ära läinud, siis ei jäänud muud üle kui "Ämblikmeest" vaatama minna. Mõtlesime, et raudselt on mingi naljakas ja imelik, aga see oli jumala hea film! Polnud üldse mingi väikeste-poiste-tüüpi-actionfilm.
Aa ja ma pean selle lihtsalt ära mainima, kui armas oli kogemata teisipäeval üle pika aja Aikiga kokku juhtuda.. Reaktsioon oli ikka väga hull ja ta on lihtsalt liiiga nunnu mul.
Viimane laagripäev jõudis nii kiiresti kätte ja see oli ka nii tore. Tegime hommikuse trenni alguses ühte haiget energia-tühjendusharjutust, aga ülejäänud aja mängisime igast lõbusaid mänge ja nii kurb oli kui päev läbi sai. Nüüd on aga ikka korralik väsimus peal.. ja kuidagi imelik on nüüd üksinda kodus olla, nii et Kati-Kreedi ja Helina itsitamist kuskilt ei kosta :D

11 comments:

  1. Väga kenad roosad lühikesed püksid! Kust said? :)


    http://costany.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kas sul on piltitde töötlemiseks mingi programm telefonis? vaatasin, et sul sama telefon, mis mul ja tahaks ka katsetada.. väga äge blogi sul muidu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei ole telefonis, tõmban arvutisse ja siin töötlen :) aga aitäh :))

      Delete
  3. Ma nägin eelnevalt, et sa ei vastanud nendele kolimise küsimustele. Kas see tähendab, et sa ei soovi öelda kuhu sa kolid või pole asi veel piisavalt kindel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei soovi lihtsalt veel sellest siia kirjutada :)

      Delete
  4. ei kuule meie lolli möla ja superhead ingilise keelekest ja ? :D

    ReplyDelete
  5. missasja? anettekene lahkub eestist või kolib ta muude linna? ütle niipaljugi

    ReplyDelete
  6. Kas see Kalevi staadioni müük oli normaalne ja kaua te olite seal ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oli, väga normaalne :) olime natuke enne 10t kohal ja umbes 2ni :)

      Delete

JUST SEE © 2014