Pages

Zenit

Nonii. Ma võin öelda, et Zenitiga pildistamine on olnud ikka väga vinge. Juba see, kuidas maailm sellest kaamera augukesest paistab on nii mõnus.. Kõik on selline vanaaegne, natuke udune, ma ei tea kas ma olen imelik et mulle selline asi nii meeldib. Kuna see kaamera on ikka väga vana ja päris palju üle elanud ka (leidsin selle vanavanemate juurest pärast seda, kui mu väike õde oli seda juba tükk aega üritanud lammutada), siis oli ette teada et seal piltidel võivad näiteks värvilised peened triibud olla. Ja nagu ma arvan, et te panite tähele siis mõndadel piltidel need sinised triibud tulidki. Aga mis seal ikka, mõne pildiga juhtus üldse selline lugu, et ma seda filmilt ei leidnudki.. Võib-olla jäi nupule kuidagi korralikult vajutamata. Ja mõne pildi sain ma üsna toredalt üleni musta või valge :D Aga nii ongi ju põnev! Ma tean paljusid, kellel esimene film on täiesti nässu läinud ja ühtegi normaalset pilti ei tule. Nii et rõõm iga välja tulnud pildi üle missugune ja see kaamera on ikka tõsiselt lahe. Kui vaid film ja ilmutamine midagi ei maksaks, siis ma veaks vist päevad läbi seda kaasas ja ainult pildistaks :)

10 comments:

  1. aga kuidas sa neid pilte siis ilmutad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D ega ma neid ise ei ilmuta, fotopoes pannakse plaadi peale :)

      Delete
  2. Väga mõnusad pildid ja näed hea välja. :)

    http://hello-im-jen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kas sa oled neid pilte töödelnud ka või neil jääbki selline tuus valgus :P ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, jääbki selline tuus valgus ;)

      Delete
  4. Kusjuures, kui sa pilte ei leia filmilt, siis võib asi selles olla, et sa tõmbad valel ajal seda parempoolset hooba või asja (ausõna ei oska seletada, ise kutsun seda splitiks). Ma alguses tegin kaks pilti niimoodi ja siis isa ütles, et nii ei tule. Ma ise kasutan muidu Zenit ET-d, see vist peaks sinu aparaadiga suht sarnane olema?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm, ma saan aru mida sa mõtled selle spliti all aga ma ei saa aru mis mõttes valel ajal? kas tuleb täpselt enne pildi tegemist tõmmata? ma mõne pildi puhul tegin nii jah, et tõmbasin selle ära ja siis veel teravustasin enne pildi tegemist..

      Delete
    2. Ses suhtes, et kõige pealt tuli vist kõik mu ära teha, siis tõmbad splitti ja vajutad pildi tegemiseks nupule. Kui tõmbad valel ajal, siis jääb nuppu all hoides tunne, nagu see klõpsatus oleks liiga lühikeseks jäänud ja siis on mitu võimalust: pilti pole või on poolik/väga udune.

      Delete
    3. okeei.. saan aru, ma arvan et see võiski mul juhtuda siis. aga tänan et ütlesid :))

      Delete

JUST SEE © 2014