Pages

13/08/12

Täna oli meil kaks trenni Korea treeneriga. Esimeses trennis sattusime me Katarina ja Mihkliga kuidagi väga treeneri tiiva alla ja saime kõiki asju ikka vägagi korralikult teha :D Treener oli muidugi väga otsekohene ka ja eriti palju kiitust just ei jaganud.. Kui lõõtsutades mingi raske harjutuse ära lõpetasid, siis ütles lihtsalt et ah see oli umbes 20% tempost millega aasialased treenivad. Ma tean, et ta räägib nii selleks et motiveerida, aga mulle meeldiks rohkem selline positiivne motivatsioon.
Kahe trenni vahepeal sõime Reval Cafe's, nii mõnus koht oli :) Ja see kõrvitsapüreesupp seal oli ülihea.
Teised kaks tundi pidid olema vähem väsitavad, aga ma ei tea, minu arvates tegime me ikkagi sama raskeid asju :D Aga aeg läks kuidagi väga kiiresti. Nõme, et see treener ainult üheks päevaks kutsuti, oleks võinud siis juba mingi väikese laagrikese teha.

6 comments:

  1. mega lahe kaelakee, kas tohib küsida kust see pärit on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tänksud, aga see Soomest ja KappAhlist kui ma ei eksi ;)

      Delete
  2. hehhe, tulin just seda sama asja küsima, mis ülalkirjutanu. väga assom! :)

    ReplyDelete
  3. hahaha sul on ikka kõik nii sassis :D sa said selle rootsist

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D mul tõesti sassis, aga no nagunii Soomes-Rootsis nendes poodides samad asjad:D

      Delete

JUST SEE © 2014