Pages

Baila Morena

Üle pikaa aja saime kolmapäeval Meriliniga kokku. Katsetasime tema uut ja ülimõnusat peegelkaamerat, jutustasime kõik jutud mis vahepeal rääkimata on jäänud ja käisime Boheemis. Võtsin krepi kana, paprika ja türgi ubadega ja woaah see oli suur! Aga väga hea :D
Õhtul läksin Merje ja Krissu sünnipäevale Villa Leonardisse. Koht oli tegelikult ikka väga mõnus, basseiniga ja ruumi oli palju. Aga väga anti-peoloom nagu ma olen, läksin ma juba üsna vara koju ära.
Eile käisin ma jälle väljas söömas ja pärast ronisin esimest korda Oleviste torni vaateplatvormile. Täitsa läbi võttis see trepist üles ronimine, aga see ilus vaade seal üleval oli ikka seda väärt. Õhtul sai aga üle tüki aja Tarriga juttu räägitud :)
Ja ma ei suuuda lihtsalt - tänu Nõo tüdrukutele käin ma päevad läbi ringi, kõrvus kummitamas mingi naljakas Jüri Homenja laul ,,Kui saabub öö siis algab töö". No aitäh teile :D

2 comments:

JUST SEE © 2014