Pages

Can't wait

                             
Ma arvan, et enamik teist teavad seda XPRS Deli võileivamängu (põhimõtteliselt saad ennustada vist iga eestlase tulemust olümpial ja kui ennustad õigesti, võidad tasuta võileiva). Kuna osalemine ju midagi ei maksa ja ainuke asi, mis juhtuda saab, on see et sa võidad tasuta võileiva, olen ma peaaegu et igat asja seal ennustanud :D Kuni eilseni polnud ma aga ühtegi asja veel õigesti ennustanud ja juba hale hakkas endast :D Ja siis.. ma ennustasin reaalselt maailma kõige lambisema asja õigesti. Ma ennustasin, et odaviskaja Risto Mätas saab 21. koha. Ja saigi. Naersime seda, kui käisime pärast kino Merka ja Heleniga oma tasuta võileibu välja võtmas.. Ja siis ma lähen koju ja ma vaatan, et ma ennustasin õigesti, et Anna Iljuštsenko saab kõrgushüppes 15. koha. No mis nüüd juhtus, kuidas ma selliste asjadega järsku täppi panen :D

2 comments:

  1. kuule beib, ma siin vaatan, et ma tahan sinuga koos rohkem pilte teha, peab jõudma, võinoh vähemalt võiks jõuda :) Aaa ja kas võileivad olid head ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. võiks muidugi, järgmine nädal veel aega:)) ja noo sellised normaalsed, ei midagi erilist:D

      Delete

JUST SEE © 2014