Pages

Hope is the only thing that keeps us going

Oleme juba mitme inimesega mõelnud, miks mingi prantsusekeelne film 1+1 juba kümnendat nädalat välja müüdud on. Ei tundunud kohe üldse selline film mis mulle meeldiks, aga no kui ta nii kaua välja müüdud on, siis tekkis muidugi huvi ja eks pidi siis netist piletid ära ostma.
Saalis olijatest olin ma arvatavasti kõige noorem ja juba sellest oli aru saada, et see ei saa ju olla mingi mõttetu film. Ja ega see ei olnudki. See oli üks paremaid ja armsamaid filme, mida ma vist kunagi näinud olen. Tõsiselt hästi tehtud. Ehk siis - kui te olete millalgi kinno minemas ja te vaatate, et see tundub mingi mõttetu ja kahtlane - siis nüüd vähemalt teate, et Anette soovitab soojalt! :D Vot. Saategi natukene teistsugusema kinokogemuse :)

7 comments:

  1. Käisin ka vanematega vaatamas arvates, et see on igav film. Ma lihtsalt naersin ja naersin :D. Super film oli!

    ReplyDelete
  2. mis see yolo tähendab ?? ma pole siiamaani aru saanud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuidas see selle postitusega seotud on?:D või sa teed niisama mingit nalja?:D aga no kui sa tõesti eitea, siis see tähendab You Only Live Once :D

      Delete
  3. OH man, you are gorgeous! You should definitely pursue modeling career! :) xx

    ReplyDelete
  4. See yolo ei olnudki selle postitusega seotud, vaid ma ühest sinu vanast postitusest lugesin kus sa pidid seda vanematele seletama :D

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014