Pages

06/09/12

Vahepeal on jälle mitu huvitavat päeva olnud. Teisipäeval pärast tunde oli meil karnevali näidendi proov, kuhu ilmus mingil põhjusel väga vähe inimesi. Saime lolle rootslaste tantsuliigutusi harjutada ja hiljem tuldi meile ütlema, et karneval jääb ära. Põhjuseks see, et näidendite sisud on liiga mõnitavad, rassistlikud ja nilbed. No palju õnne. Vähemalt sai tänu proovidele teisi IB-õpilasi natuke rohkem tundma :D
Teisipäeval läksin ma esimest korda trenni ka. Natuke aega läks selle õige koha leidmisega, aga kohale ma jõudsin. Trenni esimesed 5 minutit olid muidugi jube vastikud, kõik vahivad, et kes see uus tüdruk veel on ja mis ta siit tahab. Aga õnneks paar inimest sealt trennist olid mulle võistlustest natukenegi tuttavad ja tegelikult kõik olid väga sõbralikud, tõlkisid harjutused mulle ilusti ära ja rääkisid niisama juttu. Trenn kestis kauem kui meil muidu Eestis on kestnud, 2 tundi ja pool tundi mingeid harjutusi ka veel peale.. Ja kuna ma 2 nädalat sulgpalli polnud mänginud, oli see ikka päris korralik surm :D
Pärast trenni oli õues juba täiesti pime ja ma suutsin korralikult ära eksida. Päris hirmus oli ausalt öeldes. Kesklinnast väljas oskas palju vähem inimesi inglise keelt ka ja keegi eriti mind aidata ei osanud. Lõpuks sain abi ühelt mustanahaliselt mehelt, kes alguses nii hirmus tundus, et ma ära mõtlesin joosta. Ta arvas miskipärast, et ma olen ta onutütar. Huvitav.
Nagu ühelt ülevalolevalt pildilt näha on, siis sööme me siin sellist ringikujulist leiba, Polaarleivaks kutsutakse seda siin. Ma pole Eestis selliseid näinud, igatahes need on niii head. Ja veel üks teistmoodi asi Rootsi toidu juures - kas te olete Eestis poes näiteks õuna, pirni, vaniljemaitselist kodujuustu näinud?:D Ei tundunud alguses just eriti isuäratav aga tegelikult on päris hea.
Koolis on ikka ja endiselt põnev. Näiteks inglise keeles pidime välja otsima erinevaid video kujul olevaid reklaame ja neid maha tegema. Siis läks aga hulluks vaidluseks, kui mõnele just see osa reklaamis meeldis ja naljakas oli näha õpetaja rahulolevat nägu, kui inimesed omavahel vaidlesid. Ta ütleb, et tunni eesmärk ongi ju see, et me inglise keeles ennast võimalikult kiiresti ja hästi väljendada oskaksime. Õige värk.

4 comments:

  1. Väga lahe tundub sul seal :P räägi, kuidas vend ja õde ka sisse elavad asjasse :P

    ReplyDelete
  2. Ma sooviks selle laulu pealkirja väga teada, mis sul "tsau" videos oli :)

    ReplyDelete
  3. Aii juba sain teada, pole vaja enam :D

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014