Pages

19/09/12

Reedel oli meil selline tore päev, mis koosnes ainult füüsikast ja see toimus ka tivolis. Otsustasime osade klassikatega 11.20 suure kaubanduskeskuse ees kokku saada, kuna paljud meist (sealhulgas mina) ei osanud üksi tivolisse minna. Hommikul sai siis paduvihmaga kaubanduskeskuse ette ronitud ja seal oli peale minu ainult üks klassivend Johan. Ootasime ja ootasime, kell oli juba 11.30. Lõpuks kui me tulime selle peale, et teistele helistada, saime teada, et nad ootasid lihtsalt teisel pool kaubanduskeskust. Nüüd oli meil igatahes kiire ja pidime kogu kambaga ruttu trammi peale jooksma. Tramm oli inimesi nii paksult täis ja minust umbes viie sentimeetri kaugusel seisid kaks tüdrukut, kes üksteisele väga innukalt armastust avaldasid.. Näitasin ühele klassiõele seda ja naersin, teadmata, mis jama hiljem veel tuleb...
Tivolis oli igatahes vihmast hoolimata megavinge, neid atraktsioone mis seal olid ei anna Eestis olnutega ikka võrrelda. Enamik meie klassist on muidugi kõik Disneylandis ja igalpool käinud, nii et nende jaoks polnud see midagi erilist. Naersid lihtsalt minu üle, et ma iga sõidu ajal nagu totakas kisasin :D
Samal õhtul tulid minu juurde Saffie ja Louise, väike armas filmiõhtuke. Louise küpsetas meile nii head cupcake'd ja need nägid nii ilusad välja. Pildi peal kahjuks mitte nii ilusad. Mängisime sellist mängukest, kus pidid ütlema mingi ameti ja siis pidi valima, kes klassikaaslastest sellele ametile kõíge paremini sobiks. Naljakas, kui palju me juba paari nädalaga oma klassikaaslasi tunneme.
Esmaspäeval saime teada, et meile tulevad varsti Poolast vahetusõpilased ja kevadel saame meie Poola minna. Kool maksab vist isegi kinni selle, päris hea :)
Teine asi mida ma sellel päeval teada sain ei olnud just eriti hea. Mu klassiõde tunnistas, et ma meeldin talle. Ma arvan, et te kujutate ette, mis nägu mul oli, kui ma sain aru et tal tõsi taga on. Ta ütles, et ta tegelikult kartis mulle öelda, kuna reedel trammis olles ma ju ütlesin, et mulle ei meeldi selline värk. No miks sa siis ütled seda mulle!?!??! Te ei kujuta ette, kui awkward nüüd temaga koolis suhelda on. Oli seda vaja eksole :D
Teisipäeval oli meil täiega huvitav loeng, Cambridge ülikoolist tuli mingi tädi "Study skills"e jagama. Kõige imelikum asi minu jaoks oli see, et varsti hakkavad suure tõenäosusega kõikides koolides tunnid alles 11,12 paiku. Ameerikas on selle uue süsteemiga juba paljudes koolides alustatud ja igast tarkade uuringute kohaselt on õpitulemused paranenud :D Nii et kes teab, äkki jõuab süsteem millalgi Eestisse ka.
Ja ma jagan teiega oma lemmikut kõige kergemat retsepti ka. Sul läheb vaja natuke magusat tšillikastet, umbes 300 grammi woki-köögivilju ja natuke pähkleid. Viskad lihtsalt kõik pannile, mõned minutid praadimist ja ongi valmis. Ja niii hea :)

7 comments:

  1. see sõrmus onlihtsalt MEGAAA ! ja üldeüldse su elu tundub seal nii kihvt :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. tänksuud:) ja eks see on jaa hoopis teine värk ikka :D

      Delete
  2. Kus sa Rootsis elad? Kas ühikas või rendid/ostsid korteri?

    ReplyDelete
  3. Nii tore ! :D tohib küsida paljuga sa selle zara kampsuni ostsid ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D aga ikka tohib, 299 sekiga ostsin :D

      Delete

JUST SEE © 2014