27/09/12

Naljakas on mõelda, et ma olen siin juba üle kuu aja olnud. Aeg on läinud ikka nii kiiresti.
Koolis on ikka ja endiselt põnev, igast naljakaid asju on vahepeal juhtunud. CAS-is tuli meil vahepeal juba uus õpetaja ja me pidime talle ennast tutvustama. Mitte aga otseselt ise, vaid tuli teha paarilisega intervjuu ja siis oma paarilist tutvustama ja vastupidi. Johan alustas mu punapäise klassiõe Dominique tutvustamist lausega "So.. Dominique has no soul" ja ossaraks mis siis lahti läks :D Ma mõtlesin, et see on lihtsalt üks süütu väike naljake, aga Dominique läks näost nii punaseks ja virutas Johanile sellise kõrvakiilu, et päris võimas kohe. Ma pole ammu midagi nii metsikut näinud :D Vot see oli naljakas.
Oma paarilise Yanshuga rääkides sain teada, kui imelik kord tema peres on. Alates kella kuuest õhtul on nende kodus mõtlemisaeg ja keegi mitte ühtegi sõna enam rääkida ei tohi. Õudne, ma läheks hulluks.
Aa ja õpetaja tegi meile mingi naljaka anonüümse küsitluse ka. Pidid vastama küsimusele: Kas sa meeldiksid endale, kui sa oleksid vastassoost? Paberilipikutel antud vastused luges õpetaja pärast kokku ja klassi peale oli 5 jah-i (meid on kokku 38). Päris eba-enesekindel klass meil ikka.
Esmaspäeval oli trennis eriti hea päev. Esiteks tuli meie trenni üks vahetusüliõpilane Saksamaalt, täiega tore tüdruk. Nüüd ei ole ma enam ainuke, kellele kõike inglise keelde tõlkima peab. Ja teiseks sain ma terve trenni 94 aasta kõige tugevama Rootsi poisiga segapaari mängida :D Alguses värises käsi ikka korralikult, aga õnneks oli hea päev ja eriti jura seal ei korraldanud :D
Koolis olen veel paari klassikaaslasega rohkem suhtlema hakanud ja ma ei jõua ära imestada, kui toredad siin kõik ikka on. Üks klassiõde Mehma valis minu oma kunstiprojekti modelliks... Keegi pole mind kunagi varem maalinud, nii vinge ikka :)
Ja mu teine klassiõde Pamela, kui te vaid kuuleks kuidas ta laulab. Ma ei saa aru, miks ta pole ennast juba kuskile agentuuri sokutanud, kuna tal on reaalselt nagu Beyonce hääl. Mu väike eesmärgike oleks aidata tal kuulsaks saada, kasvõi filmida temast mingid videod, mida ta youtube'is jagada saaks.
Ja kui te vaid teaks, milline külmavares ma olen, õudne. Praegu on september ja ma käin juba talvejopega ja mul on ikka külm. Mida ma jaanuaris veel teen, ma ei kujuta ette :D
Ja teile siia üks tore ülesanne, sellist tüüpi millega meie matemaatika õpetaja armastab tunde lõpetada. Ja kohe kui keegi õige vastuse tahvlile kirjutab, siis tohib klass ära minna :D Kui poolteist kana muneb pooleteise päevaga poolteist muna, siis mitu muna muneb kolm kana kahe päevaga?
Ja ma ei saa mainimata jätta, kui tore see on, kui keegi vahepeal Eestist midagi toredat kirjutab :)) Niiiii armas :)

Comments

  1. Mulle nii meeldivad su outfitid ja need Stockholmi metroopeatuste seinad on ka väga lahedad, tahaks ise ka praegu Rootsi ;)
    Mis koolis sa muidu käid? Väga toredad õpetajad tunduvad, mulle väga meeldiks, kui minu matemaatikaõpetaja laseks meid tunnist ära pelgalt sellega, et me tahvlile lihtsa vastuse (4, vist? :D) kirjutaksime.

    Kirjuta kindlasti tihedamalt, kui saad, väga kihvt on minusugustel lugeda ja äkki on kunagi hiljem ka ise tore meenutada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aitäh :) Kungsholmeni Gümnaasiumis käin, ja see mata õpsi asi - ta teeb siuksed ülesanded tegelt nagu alles siis kui tunni aeg läbi on :D ja siis sõltub meist millal me ära saame ;) ja jeps 4 on õige vastus :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts