Pages

14/10/12

Ma üritan nüüd natuke tihedamini siia jõuda, muidu läheb nii palju asju meelest, mida kirjutada tahaks. See nädalavahetus olid igatahes mu esimesed võistlused siin, läksid täitsa hästii. Üksiku võitsin, paaris ja segapaaris saime teise koha. Naljakas oli see, et pärast võistlust tulid päris mitu inimest küsima, kus ma trenni teen ja miks ma just selle klubi valisin ja kaks meest tahtsid isegi mu vastu üksikut mängida, kuna nad polnud varem ühegi eestlase vastu mänginud :D Nagu ma oleks mingi hull staar. Pfffss.
See nädal oli trennis natuke õnnetu mu jaoks ka - sain rabaku vastu huult ja sain ühe päeva ringi käia nagu töllmokk. Õnneks läks see paistetus üsna kiirelt ära ja mu klassikaaslased ei saanud mind väga kaua mõnitada :D

Koolis oli jällegi üks tore nädal. Neljapäeval oli globaalse soojenemise ja muu sellise teema päev, räägiti lähemalt nendest probleemidest ja lõpus pidime koostama plakateid. Põhimõte oli 'Fossil fuel free Stockholm 2050', kuidas see välja näeks ja kuidas seda saavutada. Need plakatid saadeti hiljem Rootsi valitsusele, nad tahtsid näha noorte ideid.
Meie grupi ülesanne oli minna fantaasias ekstreemseks.. Ehk me mõtlesime välja ühe toreda roboti. Töötab päikeseenergiaga, korjab maast prahti, sööb ära ja töötleb kompostiks. Siis kasutab seda komposti erinevate lillede ja puude istutamiseks tänavatele, et kõik ikka ilus kaunis välja näeks. Ühesõnaga üks väga kahtlane ja imelik asjandus. Pidime me oma ideid aulas kogu gümnaasiumile esitama. Läksime siis grupiga lavale, meid oli kuus. Me polnud midagi kokku leppinud, kes mida räägib, aga ma oletasin, et eks need targad poisid räägivad kindlasti ise. Seisame siis keset lava oma plakatiga.. kõik vahivad. Ja kõik on vait. Vaatasin siis kõigile otsa, et noh, rääkige ometi midagi :D Teistel emakeeleks inglise keel, ei või siis ise seda asja ära ajada. Aga ei. Seisime siis seal nagu lollakad ja kuna lõpuks läks asi liiga imelikuks ära, siis tegin ise suu lahti. Rääkisin meie robotijutu ja muud ideed ära, palvetades, et ma puterdama või midagi muud lolli tegema ei hakkaks. Taevale tänu, kõik tuli ilusti välja ja mingitele lisaküsimustele sai ka vastatud. Kui ma oleks varem ette teadnud, et ma pean kogu gümnaasiumi ees inglise keeles mingit idiootset robotijuttu rääkima, oleks ma juba neli korda püksi lasknud ja ma poleks seda elu sees teinud. Aga jah, läks hästi. Sai julgust juurde vähemalt.

5 comments:

  1. Su blogi on parim, Anette!:) Ma vist seda mingi 100 korda algusest peale lugenud ja pildid on ka ülimegahüpersuper kenad:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oiappi kui armas sinust :)) aga miks anonüümselt :(

      Delete
    2. ingerisilhouette.blogspot.com :)

      Delete
  2. Blogi on sul tõesti mõnus,nii väga meeldib sinu positiivne elusuhtumine ja sinu stiil! :)

    www.agnessablog.blogspot.com

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014