Pages

17/10/12

Nii hea tuju.. Iga päevaga õpib nii palju uut ja see on lihtsalt nii põnev. Motivatsiooni kõige jaoks on lihtsalt nii palju, ainult aega võiks natuke rohkem olla. Tavaliselt on enne sügisvaheaega juba koolist nii siiber, aga praegu ma ei kurda mitte midagi.
Täna pidid meile tulema Poola vahetusõpilased, aga nende lend jäi ära sest oli suur vihmasadu? Ma ei tea, väga naljakas, mis lennufirmad need seal Poolas sihukesed on. Tulevad hoopis homme.
Aa ja päris lahe on Stockholm streetstyle inimesi tänaval näha. Kaks tuttavat nägu mulle juba vastu kõndinud. Tahaks nagu tsau öelda, haha.
Ja ma tõmbasin ipadi selle rootsi keele õppimise app'i, enne trenni üritan sealt mõne uue sõna või lause selgeks õppida ja siis ma saan Jennile ja Kolaco-le nii palju rõõmu teha :D Ma hääldan kõike alati jube valesti ja oi seda nalja.
Ja meie kooli raamatukogutädi nimi on ka Anette ja iga kord, kui ma raamatuid laenutama lähen, küsib ta mu nime ja imestab, et meil on sama nimi. Siis ta naerab natuke ja pärast kui ta maha rahuneb, siis talle tuleb meelde, et ta juba teadis seda. Ja niimoodi on umbes kuus korda olnud juba. Vat kui palju nalja jälle.
Aa ja üks päev sõitsin liftiga ja üks vanamees tuli peale. Tal olid riided nii tolmused ja ma hakkasin aevastama. Aevastasin kaks korda järjest, siis kuulen et ta hakkas ka aevastama. Turtsusime siis niimoodi kordamööda, kuni õigele korrusele jõudsime. Jälle oli naljakas.
Loreen-My Heart Is Refusing Me, see on ikka nii hea laul ja Loreen laulab seda lives nii hästi.

4 comments:

  1. pliiiiiiis ära pane neid pilte kokku, nii nõmedalt väikesed :(:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kui sa arvutiekraanilt vaatad, siis ei ole need pildid ju nii väikesed :) ja ma ei tea, mulle meeldib enamasti nii rohkem, aga eks see arvamuse asi:D

      Delete
  2. Minu arust nii on just hea vaadata, jäta ikka nii.
    Ja sul ikka super lahe blogi, postita ikka palju rohkem. Väga äge on lugeda, milline koolisüsteem on kuskil teises riigis. Ja mis te kõike teha saate.

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014