Pages

2/10/12

Eelmisel nädalal oli meil koolis erinevate ühingute päev, kõik 33 gruppi tutvustasid ennast ja kutsusid liikmeid juurde. Neid gruppe oli reaalselt nii palju erinevaid, alates kirjanikest kristlaste ja omasooihaldajateni välja. Kõige lahedam grupp oli Ben&Jerry'se grupp, nagu tõesti misasja :D Nad pidavat kuskil Ben&Jerryse reklaame jagama ja siis saavad tasuta jäätist. Aga kahjuks see oli ainult rootsi keele oskajatele, kurjam, muidu oleks küll liitunud :D Nüüd on veel rohkem motivatsiooni rootsi keelt õppida :D
Mina liitusin siis Synergiga, mis on selline erinevate tantsu ja showprogrammide korraldamise grupp, nii vinge. Ja Zambia grupiga, mis kogub erinevate heategevuslike üritustega raha ja toetab sellega kahte Zambia kooli. Vastutasuks saab teatud arv inimesi sinna igal aastal külla minna :)
Nädalavahetusel käisin üle niiiii pika aja Eestis! Ikka nii-nii tore oli sõpru näha.. Ja nii naljakas oli jälle oma vana koduteed kõndida ja vanas heas voodis magada. Ja kohupiima süüa, appi kuidas ma seda igatsesin :D
Laupäeval olid võistlused ja pühapäeval olin kõige nunnumatega, nädalavahetus läks nii kiiresti. Õhtul oli vähemalt laeva peal äge. Seal suure lava peal toimuvad alati igast showd-tantsud-laulud särgid-värgid ja nende vahepeal kutsuti vabatahtlikke mingi mängu jaoks. Mõtlesime vennaga, et mis seal ikka ja läksime lavale. Mäng oli siis selline, et kõik pidid üksteisel käest kinni võtma ja ühele inimesele pandi hularõngas kaela. Hularõngast pidi ilma käte abita läbi pugema ja siis selle järgmisele kaela lükkama. Muusika pandi käima ja öeldi, et see kelle peale rõngas muusika peatudes jääb, on mängust väljas. Esimestena läksid mingid suured mehed, kes sinna rõngasse põhimõtteliselt kinni jäid :D Nii palju rahvast vaatas ja kõik hullult naersid ja ergutasid :D Lõpuks jäime kahekesi - mina ja üks naljakas suure ninaga mees. Muusika kestis reaalselt mingi viis minutit, nii et me lihtsalt tõmblesime ja sahmisime seal nagu lollakad, käest kinni. Siis jäi muusika seisma ja ma olin just rõnga mehele kaela visanud. "Kohtunik" ütles, et rõngas oli sellel hetkel täpselt õhus, nii et me pidime kogu jura uuesti tegema. Ja teisel korral jäi rõngas minu jalgadesse kinni :D Kurivaim küll, mees kes võitis sai endale auhinnaks tasuta Eesti-Rootsi kruiisi. Vähemalt ma sain kotitäie After-Eight šokolaade. Jee. Tore ikkagi :D
Kooli minemisega oli hommikul ikka korralik tempo peal, kahju, et mitmesse tundi ei jõua. Läksin direktorile puudumistõendit viima ja jäime tema kabinetti jutustama.. Ta ei taha, et ma sulgpalli oma CAS-i osaks arvestaks. CAS-is peaks tegema midagi, mida sa pole varem teinud, mis sind tõsiselt proovile paneks. Aga see on ikkagi nii ebaaus, sest ma oleks võinud lihtsalt valetada, et ma pole varem sulgpalli mänginud või mida iganes. Ja see aitaks mul nii hästi neid vajalikke tunde täis saada. Aga jah, direktori kuldsed sõnad: of course life is unfair, you just need to suck up.

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014