Pages

23/10/12

Tere jälle :) Kust nüüd jälle alustada.. Eelmisel reedel sai poole füüsika tunni pealt ära minna ja lennuki peale joosta. Õnnetuseks oli meil just sellel tunnil esimene suur test ja ma pidin seda kiirustades tegema. Tulemusi pole veel teada saanud, aga ega väga ei taha ka...
Eestis sai nii palju toredaid inimesi nähtud, võistlusi mängitud ja pärast Heleni vanaema juures lebotatud. Vaatasime Cake bossi ja unistasime, et saaksime kõiki neid kooke proovida. Hommikul vara pidin juba rongiga ära sõitma, päeval oli tore üle pika aja Aikit ja Mammut näha ja õhtul jälle lennukile. Ilmselgelt pidin ma Eestist oma suurt armastust kohupiima kaasa ostma ja kuna ma arvasin, et see ei ole vedelik, siis panin ma selle muidugi oma käsipagasisse. See ei ole ju nii vedel :D...  Igatahes õnneks oli mu pagas pandud kuskile eraldi kohta ja ma sain kohupiima sinna tagasi viia.
Esmaspäeval olid meil siis kõik tunnid koos Poola vahetusõpilastega. Paljud, kelle juures nad ööbisid, polnud neist just eriti vaimustuses... Üks klassivend Linus hostis tüdrukut, kes keeldus kogu aeg söögist, ütles et tal on kõht täis ja tal pole isu. Ja siis käis see tüdruk direktorile kaebamas, et Linus ei anna talle süüa ja ta peab nälgima. Nagu miks? :D
Õhtul oli meil kogu klassi ja poolakatega õhtusöök, igaüks pidi tooma midagi enda riigile omast. Ma ei hakanud just mingi sülti või verivorsti sinna vedama, tegin musta leivaga minivõileivakesi. Ja täitsa ulme, kuidas need kõigile meeldisid. Kõige varem said otsa :D
Mängisime erinevaid seltskonnamänge ja hiljem istusime ja jutustasime niisama. Mina suutsin istuda ühe poisi kõrvale, kes rääkis tükk aega oma uutest vikerkaarevärvilistest sokkidest.. Ma mõtlesin, et see on kuidagi kahtlane, aga jah, siis ma sain teada, et ta on gei. Kirjeldas mulle, kuidas ta nägi metroojaamas ühte ilusat blondi meest, aga ta ei tahtnud rääkima minna, sest mehel olid kõrvaklapid peas. Ja küsis, kas ma meie kirjanduse õpetaja telefoninumbrit tean. Ja üldse, sain jällegi veenduda, et maailmas on ikka nii palju erinevaid inimesi.
Paljud meie klassist küsisid poolakatelt nende tavalise õppesüsteemi kohta ja ma panin tähele, et see on Eesti omaga ikka väga sarnane. Meie klassikaaslased imestasid, et nende tunnid kestavad tavaliselt 45 minutit, et nad peavad luba küsima, kui nad vetsu tahavad minna.. Et nende söögivahetund kestab ainult 20 minutit ja et nad alustavad igal päeval kell 8. Väga imelik eksole :D
Täna saime koolis oma matemaatika testid kätte ja ma sain kuue (seitse on parim hinne), ehk ma olen niii õnnelik! Klassist oli see üks parimaid tulemusi ja ma ei tea, ma poleks osanud sellist hinnet oodata.
Ja ma mõtlesin, miks vahetunnis nii paljud 'LDR' hüüavad ja naeravad. Aga jah, nagu ma teada sain, on üks mu klassivend juba ühe poola tüdrukuga koos. See käis päris kiirelt. Igatahes jah, LDR on siis long distance relationship :D

4 comments:

  1. Kust sa selle kampsuni said, olen nii palju sellist otsinud aga ei leia kuskilt? :(

    ReplyDelete
  2. Loodan, et mu kingitus sul kodus ikka raamitult seinal on.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muidugii, tegin igaksjuhuks koopiad ka sellest, kui midagi peaks juhtuma ;)

      Delete

JUST SEE © 2014