Pages

06/11/12

Aeg on vahepeal ikka ülikiirelt lennanud. Vaheaeg möödus mõnusalt, käisin kahel päeval Artes külas ja nii tore oli jälle vanu klassikaaslasi näha :) Enamikke õpetajaid ka. Sai jälle meelde tuletada, kuidas on nendes vanades tuttavates klassiruumides istuda. Kahest poolikust päevast piisas täiesti :D
Üks päev enne kooli minekut juhtus selline naljanumber, et ma pean sellest siia ka kirjutama. Kõndisin bussipeatusest mööda ja vaatasin, et üks vana naine on käpuli maas. Ilmselt libises jää peal ja püsti ei saanud. Puhkis ja ägises seal, aga keegi aitama ka ei läinud. No süda hakkas piinama ja läksin siis tema juurde, ulatasin käe, et teda püsti aidata. Ta vaatas kuidagi väga hirmunud näoga otsa ja ütles midagi kiirelt vene keeles, ma ei tea, kas ta kartis, et ma tahan teda lükata või mis. Lõpuks siis võttis mu käest kinni ja ma üritasin tõmmata - selle asemel käisime koos temaga siruli maha. Vot see oli naljakas:D Ja ausõna, kohe üldse ei olnud enam kerge püsti saada. Ähkisime ja puhkisime nüüd siis juba kahekesi ja siis tuli üks tädike meid aitama, lõpuks saime ikka kuidagi püsti ja ülejäänud tee kooli lihtsalt naersin omaette, kui naljakas võis olla meid vaadata.
Vaheajal oli ülitore veel see, et ma sain ühe sõbranna käest laenata "Näljamängude" teise ja kolmanda osa + Milleeniumi triloogia raamatud. Nii mõnus on selliseid põnevaid raamatuid lugeda, eriti põnev on "Lohetätoveeringuga tüdruk". Kuigi ma olen seda filmi varem näinud, näen ma kõike nüüd hoopis teise pilguga. Raamatu tegevus toimub Stockholmis ja juba esimesel paaril leheküljel on mainitud mulle nii mitut tuttavat tänavat ja isegi mu kooli.
Kinos sai ka veel üks film nähtud, seekord siis "Eestlanna Pariisis". Minu arvates sarnane, aga mitte nii hea kui "1+1". Lihtne ja kiire arvustus :D
Hm, mis veel. Aa, laevaga tagasi sõites juhtus selline tore lugu. Kõndisin rahulikult ja järsku tuli keegi selja tagant ja kattis mu silmad kätega kinni. Küsis, et arva ära kes ma olen. No hääl ei olnud kohe üldse tuttav ja ma ei osanud kedagi pakkuda. Lasi siis lõpuks mu silmad lahti ja ma vaatasin tema poole - mingi täiesti lambine poiss :D Ta ehmatas ka ära ja ütles, et ajas mu kellegagi sassi. Ikka igast naljakad asjad juhtuvad minuga :D
Aga okei, varsti kirjutan jälle, olge niikaua tublid :)

7 comments:

  1. Nagu näha,siis sul juba igav ei hakka :D. Edu edasiseks :)!

    ReplyDelete
  2. Sul paistab päris tihti selliseid naljakaid seiku juhtuvat. :D
    Nii lahe on lugeda, et Sul Rootsis kõik super ja sa oled endiselt ka väga gorgeous! Loodan, et sul läheb edaspidi ka hästi! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuidagi juhtub jah:D aga suur-suur aitäh :)

      Delete
  3. Kas Sa saaksid kirjutada, kuidas ja mis asjaoludel Sa sinna Rootsi üldse sattusid? Ja miks just see kool?
    Muidu põnev blogi, alles paar päeva tagasi alustasin ja lugesin suve algusesse ära... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kool sellepärast, et see oli nendest vähestest IB-programmi pakkujatest kõige parem ;) ja kolimine oli vanemate töö tõttu.
      haha, kohe suve algusesse lausa :D tänksud :)

      Delete
  4. haha, su elus on tõesti väga naljakad juhtumised. väga põnev :D

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014