Pages

09/11/12

Tere jälle :) Mul on viimasel ajal kogu aeg nii hea tuju, et täiesti ulme. Koolis on endiselt tore. Natuke raske küll, aga ikkagi põnev. Täna tegime füüsikas mingit sellist lab'i, kus pidi relvaga ühte väikest autot tulistama ja siis selle liikumist uurima. Üks klassivend üritas vist mingit nalja teha ja sihtis laetud relvaga õpetajat. Ossa poiss mis jama sellest tuli. Õpetaja läks lihtsalt ülinärvi ja sõimas selle poisi ikka korralikult läbi.
Ja vahepeal sain ma oma esimese seitsme! Keemia testi eest. Nii hea meel. Ja lugesime Eliniga, et keemia õpetaja ütles tunni jooksul kuusteist korda 'okay, guys' ja neliteist korda 'basically'.
Mitu päeva olen ma Louisel palunud endale rootsi keeles erinevaid lauseid õpetada. Üritan need endale pähe taguda ja trennis avaldan nendega teistele muljet, haha :D Tegelikult see on nii armas, kuidas nad rõõmustavad iga kord, kui ma näiteks seisu rootsi keeles ütlen. Jenny ütles, et paljud nooremad ei julge minuga rääkida, sest kardavad, et nad ei räägi piisavalt hästi inglise keelt. No nii nõme, tahaks rootsi keele juba ära õppida.
Täna hommikul tegin ma siis sellist erakordset asja, et läksin kella 7.45sesse trenni. Kuna mind kutsuti, siis ma mõtlesin, et no proovin siis ühe korra ära. Algus oli tõesti väga unine ja raske, aga see tunne kui trenn oli tehtud... Ülihea :)
Õhtul oli jälle klubidevaheline võistlus ja see on ikka nii võimas, kui uhkelt nad seda siin organiseerivad. Tuled läksid kustu ja muusika läks käima, mängijad tulid koos oma klubi pisikestega koos väljakule, nagu jalgpallis. Saali olid kaetud mingid hullud lauad-värgid ja ülipalju pealtvaatajaid oli. Täiega lahe ikka.
Vahepeal tegi Merit minuga väikese intervjuukese, leiate selle sellelt lingilt :)

2 comments:

  1. Ma olen päris kaua su blogi jälginud, aga alles täna avastasin kuii hea see tegelikult on. Sa suudad kõik postitused nii huvitavaks teha, mulle nii meeldib, kuidas sa enda päevadest räägid ja lisad väga huvitavaid nalju või lihtsalt väikseid, aga väga lahedaid sündmusi/olukordi teksti juurde. Sa oled nii tubli ja nüüd ma juba ootan,millal sa uuesti kirjutad. Tuleb tunnistada, et ma lugesin kõik su Rootsi postitused läbi, sest need olid nii kaasahaaravad. Ma komenteerin üsna harva, aga täna tundsin, et pean sulle ütlema, mida arvan. Kindlasti oleks huvitav teda, miks sa üldse Rootsi kolisid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. appi kui armas sinust, tegid tuju veel paremaks :)) aga ma kolisin vanemate töö tõttu.

      Delete

JUST SEE © 2014