Pages

13/11/12

  • Pole miskipärast üldse ladusa teksti tuju.
  • Laupäeval mängisime Skogasega tiimivõistlust ja võitsime kõiki tiime 8:0 :)
  • Magasin sellel aastal esimest korda sisse ja õudne, kuidas ma ikka vihkan sisse magamist. Jätab koolis kuidagi nii.. lohaka mulje. Okei, sõna lohakas on viimasel ajal sellises kontekstis kuidagi naljakas kasutada.
  • Kui ma väike olin, siis ma mõtlesin miskipärast, et nii vinge oleks kogu aeg inglise keeles rääkida. Kõik kõlab kuidagi paremini, ma ei tea miks :D Nii et vahepeal, kui ma tunnis isegi midagi väga lihtsat vastan, mõtlen ma pärast, et see kõlas kuidagi palju uhkemalt, kui eesti keeles.
  • See on naljakas, kuidas isegi paljud meie klassist eksivad selle your ja you're värgiga. See pole ju nii raske?
  • Mu klassivennal Hail (lahe nimi eks - Hai, iga kord kui keegi "hi" ütleb, siis ta reageerib) on 50 Pi (π) komakohta peas. Ei tea küll, mis sellest kasu on, aga lahe ikkagi :D
  • Meie koolisööklas töötavad miskipärast sellise väikse vaimse puudega inimesed. Ja üks tädi läheb hullult närvi ja hakkab rootsi keeles karjuma, kui ma võtan natukene toitu taimetoitlaste ja natuke toitu teisest osast. Üks päev ta tahtis mind vist isegi tutistama hakata ja see oli päris creeper.
  • Mulle hullult meeldib lahendada selliseid 3 1 3 6 = 8 tüüpi ülesandeid, et sa pead panema sobivad märgid vahele, et võrdus oleks tõene. Nii sõltuvust tekitav.
  • Vahepeal ma mõtlen - kui imelik, kui ma polekski kõikide nende inimestega tuttavaks saanud..?

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014