Pages

18/11/12

Vanemad pildud.. Jätsin kaamera siin vahepeal natuke unarusse.
Nädal läks jälle nii kiirelt ja toredalt. Üks päev käisime klassiga kinos mingit hiinakeelset filmi vaatamas. Alguses pandi peale rootsikeelsed subtiitrid ja siis ma olin juba et no palju õnne, küll ma saan palju aru :D Aga siis läks õpetaja midagi seal rääkima ja sai ikka inglisekeelse tõlke alla. Mu kõrvale istus üks IB-1e tüdruk, kes on Nigeeriast pärit. Hakkasime juttu rääkima ja kui ma ütlesin, et ma olen Eestist pärit, oli ta nii erutunud ja ütles, et ta on isegi Eestis käinud. Ja mis on minu jaoks ülinaljakas - ta on oma elu jooksul olnud kolmes erinevas riigis. Nigeerias, Rootsis ja Eestis. Kuidagi.. on ju naljakas, et Eesti just üks nendest riikidest on :D
Üks päev oli selline tore asi, et kooli lähedal avati Subway ja kõikidele meie kooli õpilastele oli seal lõuna tasuta. Sai ka siis selle kuulsa koha ära nähtud. Eestisse pidi ka ju millalgi Subway tulema, kas see oli lihtsalt jutt või tuli ka?
Nädalavahetusel olid jälle võistlused, täitsa hästi läks. Rääkisin oma trennikaaslastele, mida "lycka till" eesti keeles tähendab ja nüüd hakkavad nad igakord muigama, kui kellegile edu soovivad :D
Ja ma vaatasin praegu huvi pärast, millise otsingusõnaga inimesed on mu blogi leidnud. Ja haha, üks otsitud väljenditest oli "mida tähendab yolo" :D
Okei, ma olen nii õnnelik ja väsinud ja ma võiks nüüd otsad kokku tõmmata. Ja ma ei tea miks, aga miskipärast hakkas mulle hullult see väljend 'vesi ahjus' meeldima. Huvitav, kas see on inglise keeles ka olemas? Teid kõiki jubedalt huvitab, ma tean:D

2 comments:

  1. Vaatasin ka just ükspäev meie neid fotoshoodi pilte, ohappppi kuidas ma igatsen neid aegu :(
    Ja mul ikka niihea meel, et sul seal hästi läheb, kui Eestisse tuled, siis peab kindlasti nägema jälle! Miss u

    ReplyDelete

JUST SEE © 2014