Pages

22/11/12

Hei hei :) Ma oleks nii tänulik, kui mu pea oleks üks suur mälupulk ja et mul ei läheks ükski tore asi kirjutamise hetkel meelest ära.. Ja kui mu silmad saaksid ükskõik mis hetkel pilti teha ja filmida, et kunagi midagi vinget jäädvustamata ei jääks. Aga kahjuks nii vedanud mul ei ole :D
Täna oli igatahes nii armas päev. Esimene tund oli inglise keel ja me analüüsisime ühte teksti. Tund pidi lõppema 10.50, aga kuna meil tunnikella ei ole, siis ei pannud õpetaja tunni lõppemist tähele. Ta oli nii hingega teksti sees ja muudkui arutas ja arutas ja arutas. Kell sai juba 11, aga me ei tahtnud teda üldse katkestada, sest ta oli tõesti nii õhinas ja ainult jutustas. Kui kell juba 11.10 sai siis me hakkasime vaikselt itsitama, sest no kuidas tal ajataju nii täielikult ära kaduda sai :D Mingi aeg ta siis lõpuks märkas meie muigamist ja küsis, mis on. Kui me siis vaikselt kella poole näitasime, ehmus ta nii ära ja vabandas ja ohkis, et kuidas ta nii pikale läks.. Ja siis läks ta nii emotsionaalseks, tal tulid pisarad silma ja ütles, et me oleme maailma kõige armsamad õpilased, istume 20 minutit vaikselt ja ei ütlegi, et tegelikult tund läbi on. Ta on lihtsalt niii hea õpetaja :) Ma tean, et see pole just teab mis südantliigutav lugu, aga no kuidagi tegi hommikul kohe tuju nii heaks.
Geograafias oli meil täna test, aga kuna see oli väga suure materjali peale ja ainult 1 päev ette öeldud, kirjutas õpetaja ekooli, et me ei stressaks.  Look through your notes, book, and the syllabus but there is obviously no time for major in-depth studying/cramming which is not my intention. Everybody should watch at least one TV-programme tonight. Nii armas ju :D Ja testi viimane küsimus oligi, et mis saadet sa eile vaatasid. Ta paneb alati viimaseks küsimuseks naljakat või lambist ja see on minu arvates nii tore :D
Pärast tunde e-blockis aitasime Zambia grupiga üheks kontserdiks saali ette valmistada. Kuna kontserdini oli veel aega, siis läks Pamela DJ-pulti, panime tuled kustu ja ta laulis igast Rihanna laule, me tantsisime ja kargasime lava peal. Selline tunne, nagu olekski klubis, haha :D Ja see on põhiline - IB õpilaste naljad on koguu aeg rassismi teemal, täiesti ulme lihtsalt :D Tuled lähevad kustu :,,Oh, where did Pamela go?"
Trennis oli see nii kift - mängisime lõpupoole pisikestega ja ma sain ühe üliarmsa 9 aastase poisiga segapaari mängida. Mõtlesin, et ta on kindlasti nii häbelik ja ei julge minuga rääkida. Mängu alguses oli ta vait ja eriti otsa vaadata ei julgenud, aga 11 punkti pausi ajal küsis oma nunnus inglise keeles, mis mu nimi on ja kust ma pärit olen. "Estonia? Ee... Ahaa.. Estland!" Siis natuke aega mõtles "Sorry, I don't know much about geography.. Is Estland in Asia?" Hahaha, nojah :D Nii armas ikkagi.
Issand, kus nüüd jutustan siin ühe päeva kohta. Andke andeks, pikale läks :D

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014