Pages

14/12/12

Jälle nii tore nädal. Ainult kurb, et Pamela kuuks ajaks Zambiasse ära läks :(
Koolis kogesin siis oma elu esimest Test Weeki, ma ei tea, minu arvates oli see üsna sarnane sellele, millised nädalad meil pidevalt Eestis olid. Kõikide arust oli kuidagi nii suur draama, et meil on nädalas viis testi, ma ei tea, Eestis oli tihti ühel päeval mitu ja õpetajatel oli jumala suva, mida meie sellest arvasime. Siin õnneks annab õpetajatega kuidagi palju rohkem läbi rääkida, nad saavad aru, et mida rohkem on töid, seda vähem on meil ju aega ühele kindlale tööle keskenduda. Ja kuna eesmärk on ju teemad võimalikult selgeks saada, siis pole mõtet kõiki asju ühele päevale kuhjata.
Trenni minnes oli üks päev naljakas. Istusin rongis, lugesin Milleeniumi triloogia teist osa ja nägin, et poiss mu vastas üritab täiega piiluda, mis raamatut ma loen. Tõstsin siis raamatut natuke kõrgemale, et ta ära näeks ja niimoodi piiluma ei peaks :D Kui ta nägi, ütles ta midagi taolist nagu, ohoh, see on hea raamat (pole päris kindel, ta rääkis rootsi keeles) . Mõtlesin siis, et noogutan ja naeratan niisama, ei viitsi selgitama hakata, et ma ei räägi veel rootsi keelt. Ja muidugi jäi ta mulle naljaka näoga otsa vahtima, ehk siis arvatavasti oli ta tegelikult midagi muud öelnud/küsinud. Aga kuna minu peatus juba tuli, siis ma ronisin välja ja jätsin asja selleks korraks sinnapaika :D
Aaahh ja Saint Lucia päeva puhul (Eestis ma sellest muidu eriti kuulnud polnud) oli meil koolis Synergy kontsert ja see oli lihtsalt niiiiiii vinge, ma olen nii kuri, et ma kaamerat kaasa ei võtnud.
Aiki blogist varastan, mõnsa laul - Macklemore&Ryan Lewis - Thrift Shop feat Wanz

No comments:

Post a Comment

JUST SEE © 2014