Pages

Random video 20.12.12


Miksisin kiirelt väikese videokese jälle :D See on nii naljakas, kuidas mu klassikaaslased küsivad, et ma erinevaid asju eesti keeles ütleksin ja siis nad proovivad neid järele öelda. Ja ma ei tea, miks nad "minu nimi on tiiger" küsisid, aga igatahes nad ütlesid seda niiii armsalt! Ja muidugi siis, kui ma seda filmida tahtsin, siis nad polnud nõus ütlema :D Tänks.
Vahetundide ajal käime niisama tantsusaalis lolli mängimas ja Synergy proove vaatamas.
Ja oh issand kuidas ma iga kord esmaspäevaseid trenne ootan. Me teeme iga kord ühte üliväsitavat harjutust ja et see siis natuke kergem oleks, paneb treener alati sellise tümpsu käima, et reaalselt saal väriseb :D See on nii äge lihtsalt.
Vahepeal lugesin igavusest keemia õpiku viimaseid peatükke (sest need on huvitavad!) ja teadsin tunnis nii paljudele küsimustele tänu sellele vastata, nii awesome. Test läks ka hästi.  Üldse, ma kartsin, et mul läheb kooliga ja inglise keelega ja uute klassikaaslastega kohanemiseks palju rohkem aega. Nii põnev on ikka ennast niimoodi proovile panna. Ja see on ka naljakas - alguses ei teadnud mitte keegi minust klassis mitte midagi. Kellegil pole minu suhtes mingeid eeldusi, kuidas ma käitun, mis riideid ma kannan, milline õpilane ma olen. Kõik see mulje, mis neile minust jäänud on, on lihtsalt minu viimase paari kuu käitumise tulemus. Ma ei tea, kui kõike niimoodi analüüsida, siis on kõik nii naljakas.

2 comments:

  1. Sa oled nii äge tüdruk ikka ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ja see on nii äge kommentaar :D aitäh :D:)

      Delete

JUST SEE © 2014